Nestle u prvih devet mjeseci ostvario organski rast od 3,5 posto

Potražnja za provjerenim markama i proizvodima s pozitivnim učincima na zdravlje i dalje je snažna. E-prodaja porasla je za 47,6 posto, što predstavlja 12,3 posto ukupne prodaje Grupe

27
Nestle rezultati

Najveća prehrambena kompanija na svijetu predstavila je poslovne rezultate za prvih devet mjeseci ove godine te se osvrnula na poslovanje u vrijeme COVID 19 pandemije.

Nestle bilježi organski rast od 3,5 posto, sa stvarnim internim rastom (RIG) od 3,3 posto i cijenama od 0,2 posto. Rast je podržan kontinuiranim snažnim zamahom u obje Amerike te u poslovanju kompanija Purina PetCare i Nestlé Health Science. Zona Azija, Oceanija i supsaharska Afrika u trećem je tromjesečju zabilježila organski rast od 4,5 posto.

„Nestlé je pokazao otpornost u teškom i nestabilnom okruženju. Naši su zaposlenici odgovorno i brzo djelovali kako bi ublažili utjecaj globalne pandemije te su se brzo prilagodili promjenama u potrebama potrošača. Snažan organski rast je širokog raspona i podržan kontinuiranim zamahom u obje Amerike, poslovanju kompanija Purina PetCare i Nestlé Health Science, kao i ubrzavanjem našeg poslovanja kavom u trećem tromjesečju.

Naš portfelj nastavljamo ubrzano i disciplinirano razvijati. Primjerice, kombinacijom snažnog organskog rasta i ciljanih akvizicija radimo na transformaciji kompanije Nestlé Health Science u moćni prehrambenu i zdravstvenu kompaniju. Nedavne akvizicije Zenpep, Vital Proteins i Aimmune Therapeutics predstavljaju sljedeći korak u proširivanju naše prehrambeno-zdravstvene ponude.“, komentirao je rezultate Mark Schneider, glavni izvršni direktor Nestle.

Prodaja imovine i devizno poslovanje smanjili su prodaju za 12,9 posto. Ukupna objavljena prodaja smanjila se za 9,4 posto na 61,9 milijardi švicarskih franaka (u usporedbi s 68,4 milijardi CHF u prvih devet mjeseci u 2019. godini).

>>Nestle u Hrvatskoj u prvom kvartalu prodao robu vrijednu oko 57 mil. kuna

Utjecaj pandemije na organski rast

COVID-19 pandemija i dalje različito utječe na organski rast, osobito s obzirom na kategoriju proizvoda i prodajni kanal.

Proizvodi Purina PetCare, mliječni proizvodi, kava za kućanstva i proizvodi Nestlé Health Science nastavljaju bilježiti snažan rast, što pokazuje da je potražnja za potrošnjom u domu, provjerenim markama i proizvodima s pozitivnim učincima na zdravlje i dalje snažna. Poslovanje slatkišima i vodom bilježi pad prodaje, što odražava njihovu jaku izloženost kanalima prodaje izvan doma i potrošnji u pokretu.

Trgovina na malo značajno se ubrzala, što odražava kontinuiranu povišenu potražnju za potrošnjom u domu. E-prodaja porasla je za 47,6 posto, što predstavlja 12,3 posto ukupne prodaje Grupe, uz kontinuirani snažni zamah u svim drugim kategorijama.

Nestle očekuje cjelogodišnji rast organske prodaje od oko 3 posto i poboljšanje interno usklađene profitne marže. Očekuje se rast usklađene zarade po dionici u stalnoj valuti i učinkovitost kapitala.