Na današnjoj konferenciji za medije trgovački lanac Pevec objavio je promjenu imena tvrtke u Pevex. Nakon četiri godine poslovanja pod novom Upravom, tvrtka tako nastavlja svoj rad s novim imenom brenda i bez dosadašnjeg prepoznatljivog simbola – stiliziranog pijetla.
Kao primarni razlog za promjenu imena, predsjednik Uprave Peveca, Jurica Lovrinčević, je naveo odmicanje od obiteljskog prezimena bivših vlasnika, ali i približavanje mlađim generacijama.
„Željeli smo, prije svega, suptilnu promjenu kojom dokazujemo da ne bježimo od svoje prošlosti već se jednostavno okrećemo budućnosti i mlađim generacijama, što dokazuje i slovo X u imenu. Ime je osnovno obilježje tvrtke, ali zaposlenici su oni koji jamče njen uspješan rast”, izjavio je Lovrinčević, na predstavljanja novog imena koje prati i novi slogan “Tako lako”.
Odmak od prošlosti i približavanje mlađoj generaciji
Rebrending je rezultat višegodišnje poslovne transformacije kojom se tvrtka okreće budućnosti, a nakon toga logičan je slijed bila i ona komunikacijska, pojasnio je Lovrinčević te dodao da su se slovom x u imenu žele približiti mlađim kupcima.
Budući rad Pevex-a bazirat će se na razvoju trgovina manjeg formata, a u planu tvrtke je da se do kraja godine promjene glavna obilježja u svim svojim centrima.
Prvi izgrađeni centar po novom standardu kompanije bit će prodajni centar Vinkovci, vrijedan 40 milijuna kuna, čije se otvorenje planira početkom rujna ove godine. Tvrtka je u protekle četiri godine u vlasništvo preuzela devet postojećih prodajnih centara, otvorila sedam novih prodajnih centara te zaposlila gotovo 900 novih djelatnika.
>>Pevec u prodajni centar u Vukovaru uložio 45 milijuna kuna
Prodajni centar na zagrebačkom Jankomiru će, s najširim asortimanom proizvoda, u naredne dvije godine postati flagship centar u kojem će se kupcima nuditi asortiman koji se neće moći naći u drugim Pevex dućanima.
Pevex će redizajnirati i svoj klub vjernosti koji trenutno broji gotovo 500 tisuća vjernih kupaca.
U četiri godine poslovanja pod novom Upravom prihodi Peveca porasli su za čak 65 posto, dok je neto dobit porasla za gotovo 480 posto. Ukupni prihodi tvrtke porasli su na 1,954 milijarde kuna dok je neto dobit porasla na 139,6 milijuna kuna u 2018. godini.