Počinje obnova terminala za rasute terete u Bakru

Vrijednost ugovora o rekonstrukciji kolosijeka, prometnih i skladišnih površina te prateće komunalne infrastrukture iznosi 38,8 milijuna kuna bez PDV-a

108
obnova terminala u Bakru

U riječkom lučkom bazenu počinje obnova infrastrukture na terminalu za rasute terete u Bakru. Ugovor o izvođenju radova vrijedan gotovo 40 milijuna kuna potpisali su u petak u Rijeci u ime naručitelja zamjenik predsjednika Uprave Luke Rijeka Duško Grabovac i član Uprave Luke Rijeka Tomislav Kalafatić, te u ime izvođača radova predsjednik Uprave tvrtke GP Krk Josip Purić i prokurist tvrtke Colas Rail Hrvatska i opunomoćenik Colas Rail SAS Bojan Vuina.

U terminal za rasute terete na obali Podbok u Bazenu Bakar se malo ulagalo i infrastruktura je, posebno željeznička, u vrlo lošem stanju. Obnovom će se poboljšati uvjeti za prekrcaj željezne rude, ugljena i drugih rasutih tereta u bakarskom bazenu, istaknuo je Duško Grabovac, zamjenik predsjednika Uprave Luke Rijeka.

Ugovorom se definira opseg radova na području bakarskog terminala: rekonstrukcija kolosijeka, prometnih i skladišnih površina te prateće komunalne infrastrukture. Ugovoreni radovi vrijedni su 38,8 milijuna kuna (bez PDV-a), a rok za njihovo izvršenje je 18 mjeseci.

Projekt “Unaprjeđenje infrastrukture luke Rijeka – Terminal za rasute terete Bakar“ zajednički je projekt Lučke uprave Rijeka i Luke Rijeka d.d. čija ukupna vrijednost iznosi 6,09 milijuna eura pri čemu se 85 posto sufinancira se iz Instrumenta za povezivanje Europe (Connecting European Facility – CEF).

Sedam infrastrukturnih projekata u Luci Rijeka

Ravnatelj riječke Lučke uprave Denis Vukorepa podsjetio je kako je obnova terminala za rasute terete u Bakru jedan od ukupno sedam europskih infrastrukturnih projekata koji se provode pod ingerencijom Lučke uprave Rijeka. Ukupna vrijednost tih sedam projekata doseže gotovo 133 milijuna eura, od čega oko 100 milijuna dolazi iz europskih fondova.

Ovi projekti promijenit će izgled riječke luke i omogućiti da ona postane važna karika europskog lučkog sustava, dodao je Vukorepa. Krajnji cilj stvaranje je snažnog riječkog prometnog pravca, intermodalno povezivanje riječke luke sa srednjom i istočnom Europom.

Do srpnja se očekuje odabir koncesionara za upravljanje kontejnerskim terminalom na Zagrebačkoj obali, a ministar mora, prometa i veza Oleg Butković prilikom potpisivanja ugovora najavio kako bi Hrvatske ceste uskoro trebale odabrati izvođača za gradnju državne ceste D403 koja je ključan preduvjet za potpunu funkcionalnost terminala Zagreb Deep Sea.