Hrvatsko narodno kazalište posljednje dvije godine usko surađuje s grupacijom Bosqar Invest na digitalizaciji i razvoju kazališta te proširenju kazališne zajednice, kao i humanitarnim projektima. Suradnja se nastavlja i u 2025. godini, u kojoj će Bosqar, kao glavni partner i sponzor HNK u Zagrebu, pružiti podršku u dodatnom unaprjeđenju komunikacije s korisnicima, uključujući i razvoj AI conciergea.
Uvođenjem tehnoloških inovacija u obliku AI platforme Buzzeasy, HNK će moći objediniti komunikaciju putem različitih kanala (kao što su Messenger, WhatsApp, Instagram, chat, e-mail) na jednom sučelju, što će omogućiti jednostavniju i bržu komunikaciju s publikom.
AI concierge
Središnja nacionalna kazališna kuća postat će i prvo hrvatsko kazalište koje, po uzoru na svjetske prakse, nudi uslugu AI conciergea, putem kojega će publika dobivati osnovne informacije o predstavama, parkingu i ugostiteljskim objektima u blizini.
Iva Hraste Sočo, intendantica Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu, izrazila je veliko zadovoljstvo nastavkom suradnje s hrvatskom grupacijom Bosqar Invest.
„Stvorili smo kreativno i inovativno partnerstvo kulture i poduzetništva. BOSQAR je, kao europski lider u tehnologijama upravljanja odnosa s korisnicima, u protekle dvije godine znatno unaprijedio naše korisničke baze, što je doprinijelo poboljšanju komunikacije s publikom. U sklopu partnerstva proveli smo nekoliko aktivacijskih kampanja i znatno digitalizirali kazalište, a u ovoj godini naša suradnja će publici omogućiti nove usluge koje će nas dignuti na nivo svjetskih praksi“, istaknula je Iva Hraste Sočo.
Tijekom suradnje, BOSQAR Invest je, uz značajnu izravnu financijsku podršku, digitalizirao komunikaciju kazališta i optimizirao interne procese rada, čime je ova suradnja postala primjerom ulaganja privatnog sektora u javni na razini Europe.
Nove tehnologije u kulturi
„ Naše partnerstvo treću godinu zaredom spaja tradiciju i inovacije, s ciljem poboljšanja korisničkog iskustva u kulturi. Uvođenjem novih tehnologija koja nudi naša tehnološka, BPTO vertikala – Mplus – želimo dati svoj doprinos umjetnosti i kulturi kako bi nastavile napredovati u digitalnom dobu, kroz nove načine približavanja i interakcije s publikom. Podrškom Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu u modernizaciji poslovanja, od pojednostavljenja sustava prodaje ulaznica do komunikacije s publikom, povećava se broj ljudi uključenih u vrhunsku kulturu i otvara veći prostor upravo za fokus na umjetničko stvaralaštvo“, rekao je Darko Horvat, predsjednik Uprave BOSQAR d.d.-a.
>>Bosqar preuzeo Mlinar za 100 milijuna eura
U sklopu ove suradnje, zagrebački HNK značajno je proširio i unaprijedio baze korisnika, proveo niz aktivacijskih kampanja usmjerenih na prodaju ulaznica te promociju kazališnih programa i nastavljen je razvoj korisničke podrške pretplatnicima HNK u Zagrebu.
Zahvaljujući strateškom usmjerenju repertoarne politike, HNK u Zagrebu u protekle tri sezone bilježi stalan rast pretplatnika, kojih je u ovoj sezoni preko 5.600, a prosječna popunjenost gledališta je preko 95 posto.