Surf’n’Fries otvara prve lokale na američkom tržištu

Trenutno je u procesu otvaranja 12 lokacija - deset u Teksasu i dvije u Kaliforniji. Odaziv franšizera je izvrstan jer je pred potpisom još 50 lokacija, ističe vlasnik franšize Andrija Čolak. No, zbog specifičnosti američkog tržišta morali su mijenjati ime

31
Surfin' Chicken
Zbog specifičnosti američkog tržišta Surf’n’Fries morao je promjeniti ime. Naime, surf u Americi podrazumjeva riblje proizvode, a hrvatska franšiza pozicionirana je u chicken segmentu. Tako je nastala "surfajuća kokoš", odnosno Surfin’ Chicken

“Naša franšiza Surf’n’Fries, nastala u Rijeci, napokon je uspjela ući i na najzahtjevnije, ali i najatraktivnije tržište kad je u pitanju fast food hrana”, objavio je na Facebooku vlasnik franšize Andrija Čolak.

Na ulasku na američko tržište Surf’n’Fries radio je posljednjih godinu i pol dana, a još krajem prošle godine potpisan je ugovor s maloprodajnim lancem Walmart otvaranju lokala u njihovim centrima, napisao je Čolak.”

“Do sada niti jednom europskom brandu nije pošlo za rukom dobiti ugovor sa Walmartom, a kamoli graditi nacionalni QSR lanac u Americi. Mi smo uspjeli zbog pravog timinga, pravih ljudi s kojima smo radili i koncepta u koji smo beskrajno vjerovali. Bili smo voljni napraviti mnoge promjene poput proširenja menija u takozvani full menu, što znači da imamo sve od doručka, preko chicken burgera, pa do deserta.”

Zbog specifičnosti američkog tržišta Surf’n’Fries morao je promjeniti ime. Naime, surf u Americi podrazumjeva riblje proizvode, a hrvatska franšiza pozicionirana je u chicken segmentu. Tako je nastala “surfajuća kokoš”, odnosno Surfin’ Chicken. Čolak dodaje kako nije bilo nimalo lako donijeti takvu odluku.

Trenutno je u procesu otvaranja 12 lokacija – deset u Teksasu i dvije u Kaliforniji. Odaziv franšizera je izvrstan jer je pred potpisom još 50 lokacija, ističe Čolak.

>>Franšiza lanca brze hrane Surf’n’Fries širi se u Hrvatskoj i Engleskoj

U sljedećih pet godina u planu je otvaranje više od 300 lokacija samo u Walmartu, no u planu je razvoj i drugih  formata poput Drive Through i sličnih.

“Sve ovo smo odradili vlastitim snagama, bez vanjskog financiranja, u doba kada su nam svi dućani bili pozatvarani zbog pandemije te su nam prihodi bili ravni nuli. Nevjerojatno je koliko se može postići sa jako malo samo ako nešto dovoljno jako želiš i vjeruješ (i ne odustaješ dok luđački guraš naprijed). Ništa od ovoga ne bi bilo moguće bez naših franšizera koji su vjerovali u brand, koncept i nas, pa im zato veliko hvala! Također, veliko hvala svima koji su bili uz nas posljednjih 12 godina i koji su trpjeli poprilično lude ideje, ali evo nekad se i najluđe ideje ostvare”, poručio je Čolak na kraju svoje objave.