Taxify, globalno uspješna platforma za dijeljenje prijevoza prisutna u u više od 25 država, od utorka je dostupna i u Zagrebu, navodi se u priopćenju kompanije. Uber, koji je u Hrvatskoj probio tržište usluga dijeljenja prijevoza, tako je dobio konkurenciju.
Taxify je jedna od najbrže rastućih platformi za prijevoz u Europi i Africi, s investitorima koji uključuju Daimler, Didi Chuxing, Korelya Capital te suosnivača uspješnog startupa TransferWise Taaveta Hinrikusa. Platforma je usmjerena na jednostavniji, brži i pouzdaniji urbani prijevoz, a suosnivač i predsjednik uprave kompanije Taxify je Markus Villig.
Zajedno s bratom Martinom, koji je prije radio u Skypeu, napravio je prvu verziju platforme Taxify i to 2013. godine, kad je imao samo 19 godina. Kao najmlađi predsjednik uprave tehnološke kompanije uvršten je i na Forbesovu 30 under 30 ljestvicu koja donosi mlade i uspješne poduzetnike, a ujedno je i najmlađi osnivač kompanije vrijedne preko milijardu dolara u Europi.
Popusti za korisnike platforme
Lansiranje platforme u Zagrebu popraćeno je popustima za korisnike, koji će se moći voziti 50 posto jefitinije uz plaćanje vožnje karticom. Korisnici mogu vidjeti procijenjenu cijenu usluge prijevoza za svoju rutu kada naručuju vožnju, a naknada za početak vožnje iznosit će 6 kuna, vrijeme vožnje 60 lipa po minuti, dok je cijena vožnje prema kilometru 3,6 kuna. Aplikacija Taxify je dostupna za sve iOS i Android uređaje.
Suosnivač i predsjednik uprave Taxifyja Markus Villig istaknuo je kako platformu globalno trenutno koristi preko 15 milijuna ljudi. „Imamo više od pola milijuna vozača koji vjeruju našoj platformi. Ustrajni smo u našoj namjeri da urbani prijevoz učinimo jednostavnijim, bržim i pouzdanim. Našim lansiranjem, želimo pomoći Zagrepčanima u rješavanju njihovih svakodnevnih problema s prijevozom“, istaknuo je Villig.
Vozačima partnerima platforma naplaćuje do 40 posto manje od konkurencije za korištenje platforme, donoseći tako uštede korisnicima i vozačima. Na taj način Taxify stvara veliku mogućnost zarade za vozače te stvara održivu uslugu prijevoza koja je pristupačnija značajnom broju ljudi.
Daniel Tutić, predstavnik kompanije u Hrvatskoj, poručio je kako vozači mogu očekivati najmanje 10 posto veću zaradu s Taxifyjem u odnosu na konkurenciju. „Veću zaradu vozačima Taxify omogućava kroz programe lojalnosti u kombinaciji s nižim cijenama za korisnike prijevoza. Fokus naše kompanije oduvijek je pružanje vozačima većeg prihoda po vožnji jer čvrsto vjerujemo kako samo sretni vozači znače i sretne korisnike prijevoza“, zaključio je Tutić.