Dubrovnik Pass u 7 mjeseci donio prihod veći nego u cijeloj 2022.

Dubrovnik Pass je u prvih sedam mjeseci koristilo 168.428 tisuća posjetitelja Dubrovnika, od kojih je 95 posto posjetilo gradske zidine, 53 posto Kulturno-povijesni muzej u Kneževu dvoru, 40 posto Muzej Franjevačkog samostana Male braće

14
Dubrovnik Pass
Dubrovnik [Image by Siggy Nowak from Pixabay]

Dubrovnik Pass, digitalna verzija Dubrovačke kartice, donijela je u prvih sedam mjeseci ove godine prihod od 6,3 milijuna eura, što je 364 tisuće eura više nego u cijeloj prošloj godini te 399 tisuća eura više nego u cijeloj 2019. godini, objavljeno je u utorak iz dubrovačke gradske uprave.

U srpnju je pak zabilježena rekordna mjesečna prodaja od 1.730.655 eura, odnosno 46.129 prodanih jedinica ove digitalne ulaznice.

Dubrovnik Pass predstavljen je lani, kao digitalna transformacija Dubrovačke kartice koju su turisti koristili već godinama, a pružala je mnoge pogodnosti – od ulaska u muzeje do korištenja javnog gradskog prijevoza, Usluge su se mogle koristiti tijekom više dana.

Digitalni sustav omogućio je jednostavniju kupnju, prodaju i kontrolu, a zadržani su svi popusti i pogodnosti koje je imala DuCard, što između ostaloga uključuje obilazak gradskih zidina, Kneževog dvora, Doma Marina Držića, Pomorskog muzeja, Muzeja Franjevačkog samostana i crkve Male braće, Etnografskog muzeja, ali i posjet Kući Bukovac u Cavtatu te korištenje besplatnog javnog gradskog prijevoza. Dubrovnik Pass omogućuje i obilazak brojnih drugih dubrovačkih muzeja, galerija i kulturnih znamenitosti besplatno ili uz popuste (popust na ulaznice za posjet Lazaretu, na ulaznice za Dubrovačke ljetne igre, nastupe ansambla Linđo te Dubrovačkog simfonijskog orkestra, na ulaznice za Nacionalni park Mljet i Prirodni rezervat na otoku Lokrumu, Mauzoleju obitelji Račić…), te popuste na niz drugih turističkih i ugostiteljskih usluga.

Kartica je dostupna u jednodnevnoj, trodnevnoj i sedmodnevnoj inačici, a može su kupiti u turističkim uredima, agencijama, hotelima, muzejima, galerijama i online. Cijena jednodnevne kartice odgovara cijeni karte za obilzak gradskih zidina.

Digitalni sustav omogućio je i uvid u podatke kojim se uslugama turisti najviše koriste: „Dubrovnik Pass je u prvih sedam mjeseci koristilo 168.428 tisuća posjetitelja Dubrovnika, od kojih je 95 posto posjetilo gradske zidine, 53 posto Kulturno-povijesni muzej u Kneževu dvoru, 40 posto Muzej Franjevačkog samostana Male braće, 34 posto Pomorski muzej, dok su i ostale uključene kulturne atrakcije zabilježile značajna povećanja broja posjetitelja. Uz to je uslugu besplatnog javnog gradskog prijevoza iskoristilo 54,5 tisuća posjetitelja”, navodi se u priopćenju dubrovačke Gradske uprave.

>>Dubrovačka kartica dobila digitalnu inačicu – Dubrovnik Pass