Turističko naselje Hoteli Novi kraj Novog Vinodolskog uskoro će poslovati pod uglednim turističkim brendom. Vijest će biti objavljena na tzv. brand revealu nove franšize, zakazanom za utorak idući tjedan, a kako neslužbeno doznaje Poslovni tjednik radi se o hotelskom brendu Mövenpick. Ova švicarska tvrtka za upravljanje hotelima, u vlasništvu Accora, upravlja sa stotinjak objekata u raznim zemljama. U Hrvatskoj je prvi hotel pod ovim brendom otvoren prije neto više od dvije godine u Zagrebu, drugi e gradi na splitskom Žnjanu, a treći će dobiti Novi Vinodolski.
Turističko naselje Hoteli Novi je nakon dugotrajnog predstečajnog postupka lani u prosincu dobilo novog vlasnika, slovenski investicijski fond ECM Partners. Novi vlasnici najavili su da ciljaju europske klijente koji traže rezidencije više klase i da će objekt u Novom zahvaljujući jednom od najvećih wellness sadržaja u regiji i ponudi kongresnog turizma poslovati cijele godine.
Novovinodolski turistički kompleks prostire se na oko 30 hektara uz more, od čega je polovica izgrađena. Trenutačni kapacitet je oko 1500 kreveta, no zbog čestih promjena poslovnog modela tijekom godina i kapacitet se mijenjao.
ECM ima jaku pozadinu u ugostiteljstvu nakon što je bio snažno uključen u sektor kroz provođenje uspješnog preokreta grupe Sava, najveće ugostiteljske grupacije u Sloveniji i DZS-a, koji je posjedovao neka od najvećih spa/wellness odmarališta u zemlji. Vrlo su aktivni i u Hrvatskoj, gdje su restrukturirali i repozicionirali turističko naselje u apartmane za uslužno stanovanje u Zadru. U portfelju – što u vlasništvu, što pod upravljanjem – imaju Sava hotele, u čijem su sastavu hoteli na Bledu, u slovenskim termama i na obali.
Njihova strategija upravljanja imovinom temelji se na potpunom rebrendiranju i opsežnom kapitalnom ulaganju u hotelsku i rezidencijalnu komponentu kako bi novljanski resort postao jedna od prvih brendiranih rezidencijalnih nekretnina na obali Jadrana.