Platforma Priceless Croatia iz ljetnog projekta prerasla u cjelogodišnji

Platforma Priceless Croatia turistima i lokalnom stanovništvu ove godine nudi više od 60 jedinstvenih i ekskluzivnih doživljaja iz svijeta gastronomije, kulture i zabave koji omogućuju korisnicima da dožive zemlju na potpuno nov način

u 7:41 Zadnja izmjena: 22.05.2019 u 7:41
36
platforma Priceless Croatia

Hrvatska je jedna od omiljenijih turističkih destinacija što je potvrdilo 19,4 milijuna turista koji su je posjetili u 2018. Kako naša zemlja ujedno postaje sve popularnije cjelogodišnje odredište, online platforma Priceless Croatia koja okuplja najbolje od hrvatske turističke ponude je iz ljetnog projekta pretvorena u digitalno mjesto koje obogaćuje turističku ponudu tijekom cijele godine, navodi se u prioćenju Mastercarda.

Hrvatska se uključila u Mastercardovu globalnu platformu Priceless Cities 2017. godine kao Priceless Croatia (priceless.com) i tako ušla u društvo 40-ak najatraktivnijih turističkih destinacija svijeta. Platforma Priceless Croatia turistima i lokalnom stanovništvu ove godine nudi više od 60 jedinstvenih i ekskluzivnih doživljaja iz svijeta gastronomije, kulture i zabave koji omogućuju korisnicima da dožive zemlju na potpuno nov način.

Nakon što se korisnik registrira na internetskoj stranici priceless.com, ima priliku doživjeti mogućnosti koje se ne mogu kupiti nigdje drugdje. Tako može iskusiti let balonom te uživati u pikniku u oblacima koji je pripremio chef Mate Janković ili u panoramskom letu helikopterom iznad Dubrovnika, isprobati pivsku kupku u Istri, upoznati divlju stranu Zagreba u obilasku Zoološkog vrta, provozati se Zagrebom noću u starinskom Yugu, okušati se u traženju tartufa, otkriti šarm hrvatskog “malog Beča” tijekom romantičnog vikenda, istraživati tajne podmorja podvodnim skuterom.

U ponudi je kušanje najboljih svjetskih izvornih maslinovih ulja, kreativna radionica izrade čokolade, degustacija autohtonih vina, obrok u restoranu s Michelinovom zvjezdicom, ovladavanje osnovnim vještinama ekstremnih sportova u sklopu Pannonian Challengea, otkrivanje tajni Dubrovnika tijekom Dubrovačkih ljetnih igara, plesanje na festivalu Ultra Europe, uživanje na koncertu Jacoba Colliera u Šibeniku, planinaranje po Velebitu i spavanje u novouređenim pastirskim stanovima te još mnogo toga.

Osim već aktivnih iskustava, uskoro će dostupna biti i nova, uključujući posebne shopping mogućnosti, jedinstveni gastronomski trenuci, zabavne obiteljske aktivnosti, pristup novim kulturnim i umjetničkim lokacijama, ulaznice za popularne događaje…

Platforma za privlačenje turista

Međunarodna inicijativa Priceless Cities za korisnike Mastercard kartica koja nudi jedinstvene doživljaje pokrenuta je 2011. godine u New Yorku. Ovi jedinstveni doživljaji, organizirani u suradnji s lokalnim ustanovama i trgovcima, čine turističku ponudu atraktivnijom te se komuniciraju globalnoj publici putem platforme priceless.com koja se pak promovira putem mnogobrojnih kanala i u sklopu raznih aktivnosti na brojnim tržištima, konstantno privlačeći nove korisnike. Na taj način inicijative privatnog sektora poput ove predstavljaju značajnu potporu turističkoj promidžbi destinacije.

“Hrvatska je destinacija koja istinski dolikuje našoj globalnoj, dugoročnoj kampanji Priceless Cities i oduševljeni smo da je kultni brand ‘Priceless’, koji korisnicima naših kartica omogućava jedinstvene doživljaje, od odlazaka u restoran do uživanja u kulturi, zabavi i kupnji, predstavljen ovdje već treću godinu zaredom, ali po prvi put obuhvaća cijelu godinu. Ovaj je marketinški program temelj naših nastojanja u pozicioniranju branda Mastercard i povećavanju njegove vrijednosti te ključni faktor u postizanju naših poslovnih ciljeva. Htjeli smo stvoriti prikladno okruženje za doživljaj svega što ova sjajna zemlja može ponuditi i zaista vjerujemo da ovaj program dodatno obogaćuje međunarodni utjecaj Hrvatske kao istinske destinacije svjetske klase”, izjavila je Helena Šekerija iz Mastercarda.

Budući da je Hrvatska sredozemna zemlja u srcu Europe s mnogo prirodnih ljepota, bogatim kulturnim nasljeđem i sjajnom gastronomskom ponudom, ona je odlična platforma za jedinstvene doživljaje. Stoga je ulazak u program 2017. godine omogućio Hrvatskoj da učvrsti svoj turistički status u ovom probranom društvu, zajedno s destinacijama poput Sydneyja, Balija, Bangkoka, Rima, Pariza, Berlina, Madrida, Londona, Rio de Janeira, Montreala i New Yorka.

“Ponosni smo što možemo ponuditi domaćim i stranim gostima neponovljive doživljaje koje su naši partneri organizirali samo za korisnike Mastercard kartica. U suradnji s trgovcima, nastojali smo poboljšati lokalnu turističku ponudu i poticati pozicioniranje naše zemlje kao svjetske turističke destinacije”, rekla je Sanja Žigić, direktorica kompanije Mastercard u Hrvatskoj.