Hoteli Maestral prodani “kralju kladionica” za 153,5 milijuna kuna

Planiramo što prije krenuti s realizacijom poslovnih planova i pripremama za turističku sezonu jer smatramo da Hoteli Maestral zaslužuju puno bolju poziciju no što je imaju u ovom trenutku, rekla je direktorica tvrtke PND Strategija Matea Mateković

u 7:59 Zadnja izmjena: 21.02.2019 u 11:38
290
PND strategija

Dubrovački Hoteli Maestral prodani su poduzetniku Danku Ćoriću, kojeg nazivaju “hrvatskim kraljem kladionica”. Ugovor o prodaji i prijenosu gotovo 69 posto dionica na Ćorćevu tvrtku PND strategija potpisan je u Ministarstvu državne imovine. Za taj udjel Ćorić je ponudio 153,5 milijuna kuna, što je 27 milijuna kuna više od početne cijene. Tako je iz devetog pokušaja privatizirana posljednja velika hotelska kuća kojoj je vlasnik bila država.

“Naši planovi su što prije krenuti s realizacijom poslovnih planova. Turistička sezona nam je tu, trebamo se pripremiti i početi raditi jer smatramo da Hoteli Maestral zaslužuju puno bolju poziciju no što je imaju u ovom trenutku”, rekla je Matea Mateković, direktorica tvrtke PND strategija.

“Očekujemo da kupac odmah uplati ugovoreni iznos i da što prije pristupi poslovnim planovima, ulaganjima i podizanju kategorizacije Hotela Maestral. Nedopustivo je da nakon 30 godina samostalnosti usred Dubrovnika još uvijek imamo hotele s jednom ili dvije zvjezdice”, rekao je ministar državne imovine Goran Marić.

Hoteli Maestral prodani iz devetog pokušaja

“U posljednja tri natječaja hotelsko-turističkog sektora u državni proračun osigurali smo oko 600 milijuna kuna i više od 2,5 milijarde kuna investicija”, dodao je ministar Marić.

Uz tvrtku PND strategija ponudu su na devetom natječaju predale dvije češke tvrtke – J&T IB Capital Markets, koji je nudio 145,9 milijuna kuna, te Eco Investment, koji je ponudio 141,07 milijuna kuna.

Centar za restrukturiranje i prodaju (CERP) posljednji natječaj za kupnju 355.520 dionica ili 68,94 posto temeljnog kapitala Hotela Maestral raspisao je u kolovozu prošle godine, uz početnu cijenu od 126,8 milijuna kuna. U pozivu je između ostalog navedeno da će se prilikom izbora najpovoljnije ponude voditi najvećom ponuđenom cijenom.

Natječaj je raspisan nakon što je na prethodni natječaj stiglo 40 pisama namjera te samo jedna obvezujuća ponuda. Predao ju je češki J&T IB Capital Marketsa koji je ponudio 114,2 milijuna kuna, kolika je bila i početna cijena.

>>Prodani Hoteli Makarska, Jadran i Club Adriatic, novi natječaj za Hotele Maestral

CERP je ponudu odbacio s obrazloženjem da su od ponuđača, iako je ponudio početnu cijenu, očekivali veći iznos zalaganja s obzirom na to da je riječ o hotelskoj kući na atraktivnoj lokaciji.

Tvrtka Hoteli Maestral d.d. uz Dubrovnika vlasnik je i upravitelj pet hotela u uvali Lapad, u zapadnom dijelu Dubrovnika. Hoteli su smješteni jedan pored drugog, u neposrednoj blizini obale. Građeni su između 1935. i 1965., a obnovljeni su krajem devedesetih godina prošlog i u prvom desetljeću ovog stoljeća.

Najkvalitetniji smještaj nudi Hotel Uvala s pet zvjezdica, a tu su još hoteli Splendid, Komodor i Vis s po tri zvjezdice te paviljon Adriatic s dvije zvjezdice. Ukupni kapacitet svih hotela su 473 sobe s 933 krevetom.