Vivre za sedam godina u Hrvatskoj prihodovao više od 30 milijuna eura

Vivre se u devet godina postojanja proširio je devet tržišta, ostvario je prihode od prodaje koji premašuju 261 milijuna eura i pridobio je više od 1,1 milijun kupaca.

93
Vivre
Vivre putem internetskih trgovina i mobilnih aplikacija nudi više od 150.000 modela namještaja, dekoracija, tekstila i dodataka te 1000 različitih brendova sa svih strana svijeta

Online trgovina namještajem predmetima za uređenje doma Vivre obilježava 9. godišnjicu poslovanja. Pokrenuta je u travnju 2012. i danas posluje u devet država: Hrvatskoj, Rumunjskoj, Bugarskoj, Mađarskoj, Slovačkoj, Sloveniji, Češkoj, Poljskoj i Grčkoj.

Obljetnicu Vivre slavi s ostvarenim prihodom od prodaje koji premašuje 261 milijun eura. U devet godina brendu Vivre svoje povjerenje dalo je više od 1,1 milijuna kupaca, a do kraja 2021. godine cilj je dosegnuti brojku od 1,4 milijuna kupaca iz svih devet zemalja koji su bar jednom kupili neki komad namještaja ili predmet za uređenje doma u Vivreovim internetskim trgovinama.

U Hrvatskoj tvrtka je prisutna sedam godina, s prodajom koja premašuje 30 milijuna eura i više od 125.000 kupaca.

Što se tiče ukupnog broja obrađenih narudžbi u devet godina Vivreovog postojanja, od 6,3 milijuna paketa koji su stigli do kupaca u devet zemalja u kojima tvrtka posluje, njih čak 600.000 stiglo je na adrese u Hrvatskoj. To Hrvatsku čini četvrtim najvećim tržištem za Vivre u tom segmentu, nakon Rumunjske, Bugarske i Mađarske. Najtraženija kategorija proizvoda bila je namještaj: u devet godina ukupni prihod od prodaje premašuje 80 milijuna eura.

U prvom kvartalu 2021. prodaja je porasla za oko 28 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Poslovna linija Vivre Marketplace, pokrenuta 2020. godine, koja trgovcima olakšava prodaju proizvoda na Vivreovim platformama, pokazala se vrlo uspješnom te je do danas uključila više od 500 aktivnih dobavljača.

“Vivreovu 9. godišnjicu dočekali smo poslujući u 9 zemalja i držeći korak s brzim tempom kojim se tržišni segment e-trgovine razvija. Rast u prvom tromjesečju 2021. pokazuje nam da smo na dobrom putu ostvarenja predviđenog godišnjeg rasta od 30 posto, što nam daje dodatan poticaj za važne investicije u svim poslovnim područjima, sa željom da u narednim godinama postanemo glavni online trgovac namještajem i predmetima za uređenje doma u regiji”, rekla je Monica Cadogan, izvršna direktorica i suosnivačica tvrtke Vivre.

Vivre putem internetskih trgovina i mobilnih aplikacija nudi više od 150.000 modela namještaja, dekoracija, tekstila i dodataka te 1000 različitih brendova sa svih strana svijeta.

>>Vivre u 2020. povećao prodaju za 50 posto

>>Vivre investirao 500.000 eura u novi logističko-distribucijski centar