U sklopu Biznis akademije organiziran je nagradni natječaj Biznis promocija s ciljem da se obrtnicima i malim poduzetnicima pomogne u promociji i približavanju novim kupcima. Na natječaj koji su organizirali 24sata i Tele2 odazvalo se više od 115 malih tvrtki i obrtnika, a pobjednik natječaja je tvrtka Nutricius d.o.o. iz Sesveta sa svojim specijaliziranim portalom www.burzahrane.hr Osvojili su medijsku kampanju u iznosu 100.000 kuna na platformama 24sata i Tele2 tarifu Raspali s bezbroj gigabajta na godinu dana.
Burzahrane.hr jedini je specijalizirani internetski portal koji izravno omogućuje prezentaciju, prodaju i kupnju proizvoda domaćih proizvođača hrane, pića i ostalih proizvoda na dnevnoj bazi. Također, direktno omogućuju komunikaciju kupaca s proizvođačima, a kako sami kažu, ova nagrada će im pomoći da se što bolje promoviraju na tržištu.
“Drago nam je da se tvrtka Nutricius sa svojom Burzom Hrane prijavila na natječaj. Žiri je osvojila funkcionalnošću, jednostavnom primjenom i pozitivnim utjecajem na društvo. S obzirom na to da je ovo jedini hrvatski internetski portal za domaće kupce i proizvođače, oduševio nas je njihov pristup poslovanju i vjerujemo da će im ova nagrada pomoći u daljnjem širenju na tržište”, poručuju iz Tele2.
Edukacija o digitalnom marketingu
Kako bi svi obrtnici i poduzetnici na jednom mjestu dobili alate za razvoj poslovanja, u sklopu Biznis akademije powered by Tele2 omogućene su im edukacije o digitalizaciji, s posebnim naglaskom na digitalni marketing i prodaju putem interneta. Zahvaljujući radionicama, video edukacijama i člancima na temu digitalizacije, svakodnevno imaju priliku naučiti više o financijama, marketingu i prodaji te podići svoje poslovanje na višu razinu.