Tri navike koje mora imati svaki vlasnik malog poduzeća

Kao osoba koja predstavlja svoj brend uvijek biste trebali dolaziti na vrijeme, pažljivo čitati elektroničku poštu i reagirati na sve upite i kontakte

u 5:57 Zadnja izmjena: 06.10.2017 u 15:58
564
navike malih poduzetnika

Kada ste vlasnik male tvrtke morate igrati više uloga. Proizvođač, promotor, računovođa i da, lice brenda. Kada vašu kompaniju predstavljate sami ili uz eventualno još jednu osobu, ono što radite itekako je važno. Važno je i kako se predstavljate u javnosti.

Danas je lakše nego ikada predstaviti sebe i brend, a ujedno je teže nego ikada kontrolirati ugled koji imate u javnosti. Stoga je ključno dobre poslovne prakse i navike uključiti i svoj poslovni plan.

Donosimo tri navike koje mora imati svaki vlasnik malog poduzeća s portala smallbiztrends.com.

Uvijek dolazite na vrijeme

Budite točni kad dolazite na sastanke ili dogovore. Nepristojno je i neobzirno kasniti, a ujedno ostavlja loš dojam kod ljudi. Biti na vrijeme pokazuje drugoj osobi da cijenite njeno vrijeme i da sastanak smatrate važnim.

Sa stajališta poslovanja, ako ste točni, potencijalnim suradnicima ili ulagačima pokazujete da vam se može vjerovati, da ste organizirani i da s vama vrijedi poslovati.

Ako morate otkazati dogovor pokušajte poslati elektroničku ili SMS poruku najkasnije jedan sat prije sastanka. To je puno bolje nego se uopće ne pojaviti.

Pažljivo čitajte elektroničku poštu

Iako zvuči lako, ali mnogi ljudi to ne čine. Koliko često vam se dogodilo da ste kroz e-mail samo preletjeli i odgovorili, a pritom promašili poantu?
Svima nam dnevno stižu brojni e-mailovi. Ponekad na njih odgovaramo kad nemamo dovoljno vremena napisati obziran odgovor. Međutim, jako je važno biti pažljiv čitatelj i zaista se posvetiti svakoj informaciji.

Reagirajte – odgovorite

Znati reagirati osjetljivo je, ali ujedno ključno pitanje. A upravo se na reakcijama grade prave veze, formiraju stvarne poslovne prilike.

Svi mi svakodnevno primamo i šaljemo mnogo e-mailova. Nikada ne treba kriviti nekoga ako ne odgovori odmah na prvi upit, posebno ako je on sročen hladno. Uvijek reagirajte. Možda je nekome vaš e-mail promaknuo ili je završio u pretincu neželjene pošte.

Vaša reakcija pokazuje da vam je stalo i da brinete. Reakciju učinite osobnom i primatelj će vas se rado sjećati. Ove bi vam poslovne navike trebale postati rutinske. Dat će vam snažan zamah uz malo truda.