Agrivi osigurao 4 mil. eura za širenje na europskom i američkom tržištu

Agrivi je platforma za upravljanje poljoprivrednom proizvodnjom koja poljoprivrednim gospodarstvima i poljoprivredno-prehrambenim tvrtkama pomaže u ostvarivanju ekonomski i ekološki održive proizvodnje

69
Agrivi Smart
Matija Žulj, izvršni direktor i osnivač Agrivija

Hrvatski agrotehnološki startup Agrivi osigurao je dodatno financiranje u iznosu od 30,2 milijuna kuna (oko 4 mil. eura) u seriji A financiranja, čiji su nositelji investicijski fond South Central Ventures (SCV) te Europski investicijski fond (EIF) i Hrvatska banka za obnovu i razvitak (HBOR). Uz njih su u ovom krugu financiranja sudjelovali i fondovi Fil Rouge Capital i AgriTech Hub. Agrivi dobivena sredstva planira usmjeriti kako bi proširio tržišni doseg na europskom i američkom tržištu.

Agrivi je startup kojeg je 2013. pokrenuo Matija Žulj s vizijom da iz korijena promijeni današnji način proizvodnje hrane. Razvili su alat koji poljoprivrednicima omogućuje da odluke više ne donose na temelju osjećaja, nego na temelju stvarnih podataka.

To je centralni sustav za vođenje svih procesa u poljoprivredi, od upravljanja nasadima i usjevima, vremenske prognoze i detektiranja štetnika, upravljanja financijama, resursima i zalihama, do izrade analiza i izvještaja.

U idealnom slučaju sustav zna sve o vašem polju i proizvodnji: kakav je sastav tla, vremenski uvjeti, koliko ste gnojiva dodali, nalaze li se u polju nekakvi štetnici i gdje…Rješenje su razvili kroz konzultacije s poljoprivrednicima i agronomima te na temelju vlastitog iskustva. Već 2014. Agrivi je osvojio prvo mjesto na svjetskom natjecanju startupa u Južnoj Koreji.

>>Agrivi: Digitalni domoroci preuzimaju poljoprivredu

Brzi rast klijenata

Novi krug financiranja nastavlja se na iznimno uspješno razdoblje za tvrtku Agrivi, tijekom kojeg je zabilježila brzi rast broja klijenata, učvrstila ključne menadžerske pozicije i dobila veću tržišnu prepoznatljivost i zamah.

Prehrambeni i poljoprivredni sektor u sve većem fokusu javnosti, a ključni analitički izvještaji pozicioniraju Agrivi među ključne globalne lidere u upravljanju poljoprivrednim gospodarstvima. Portfelj korisnika znatno je narastao i danas uključuje brendove kao što su Nestle, Driscoll’s, Kimberly-Clark i BNP Paribas. Osim toga, konzultantska tvrtka EY preporučila je rješenja tvrtke Agrivi kao projekt s brzim povratom za sve države koje žele povećati održivost lokalne proizvodnje i smanjiti utjecaj na klimatske promjene.

“Tvrtka Agrivi ostvarila je dojmljiv napredak od našeg prvog ulaganja 2016. godine. Pozicionirali su se na karti vodećih svjetskih agrotehnoloških kompanija kao jedna od vodećih platformi za upravljanje poljoprivrednom proizvodnjom. Oduševljen sam činjenicom da je i Europski investicijski fond prepoznao priliku i sudjelovao u našem prvom izravnom zajedničkom ulaganju. Uvjeren sam kako će sredstva ovog kruga financiranja omogućiti tvrtki Agrivi ubrzanje aktivnosti na više poslovnih područja te tako povećanje doprinosa proizvodnji zdrave hrane”, istaknuo je Jure Mikuž, partner u fondu South Central Ventures.

“Snažan napredak koji smo ostvarili i izvanredni klijenti koje podržavamo pripremili su nas za sljedeću fazu našega rasta. Zahvalni smo South Central Ventures, Europskom investicijskom fondu, Hrvatskoj banci za obnovu i razvitak, Fil Rouge Capitalu i AgriTech Hubu na podršci našoj misiji da digitaliziramo globalnu poljoprivredu. Nedavna događanja diljem svijeta privukla su dodatnu pozornost na prehrambeni i poljoprivredni sektor, pa je zanimanje ulagača za Agrivi golemo zbog čega razmišljamo o produljenju kruga i realizaciji dodatnog financiranja”, poručio je Matija Žulj, glavni izvršni direktor i osnivač Agrivija.

>>Hrvatski startup VeeMee vam otkriva što jedete