HTZ: 8,5 mil. kuna bespovratnih potpora za unapređenje turističke ponude

Tri raspisana javna poziva odnose se na dodjelu potpora turističkim zajednicama za programe (projekte) na turistički nerazvijenim područjima, za potpore TOP događanjima te za programe destinacijskih menadžment kompanija, a otvoreni su do 11. veljače

109
unapređenje turističke ponude
Tkon: Sajam otočnih proizvoda

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavila je u utorak tri javna poziva putem kojih će u dodijeliti 8,5 milijuna kuna bespovratnih potpora za unapređenje turističke ponude – od unapređenja proizvoda, stvaranja prepoznatljivog imidža hrvatskog turizma i zemlje do obogaćivanja ponude u pred i posezoni.

Javni pozivi odnose se na dodjelu potpora turističkim zajednicama za programe (projekte) na turistički nerazvijenim područjima, za potpore TOP događanjima te za programe destinacijskih menadžment kompanija, a otvoreni su do 11. veljače 2019. godine. Rezultati natječaja bit će objavljeni u prvoj polovini ove godine.

I ove godine javni pozivi raspisani su već u siječnju kako bi se turističkom sektoru osiguralo dovoljno vremena za pripremu projekata, prijavu te realizaciju svih planiranih aktivnosti, navodi se u priopćenju HTZ-a.

“Ispred nas je nova turistička godina u koju moramo ući maksimalno spremni pa upravo zbog toga i ovim putem pozivamo sve zainteresirane subjekte koji zadovoljavaju propisane uvjete da prijave svoje projekte jer samo daljnjim ulaganjima u infrastrukturu i sadržaje možemo zadržati pozitivne trendove”, poručio je direktor HTZ-a Kristijan Staničić.

>>Škrape, masline i glagoljaši – hrvatski otočni brendovi

Za dodjelu potpora turističkim zajednicama na turistički nerazvijenim područjima na raspolaganju je četiri milijuna kuna. Potpore će se odobravati za razvoj i unapređenje turističke ponude destinacije, edukaciju, za projekte sufinancirane iz fondova Europske unije te unapređenje djelovanja i aktivnosti turističkih zajednica.

Za potpore TOP događanjima na raspolaganju je 2,5 milijuna kuna. Potpore će se odobravati za organizaciju događanja koja su održana najmanje dva puta u posljednjih pet godina s jakim promidžbenim učinkom u zemlji i inozemstvu te za koja se procjenjuje da su motiv dolaska najmanje 10.000 posjetitelja.

Za programe destinacijskih menadžment kompanija osigurana su dva milijuna kuna, a potpore su namijenjene isključivo za programe razvoja i uvođenja na tržište složenih turističkih proizvoda.