Hrvatska turistička zajednica (HTZ) objavila je u utorak tri javna poziva putem kojih će u dodijeliti 8,5 milijuna kuna bespovratnih potpora za unapređenje turističke ponude – od unapređenja proizvoda, stvaranja prepoznatljivog imidža hrvatskog turizma i zemlje do obogaćivanja ponude u pred i posezoni.
Javni pozivi odnose se na dodjelu potpora turističkim zajednicama za programe (projekte) na turistički nerazvijenim područjima, za potpore TOP događanjima te za programe destinacijskih menadžment kompanija, a otvoreni su do 11. veljače 2019. godine. Rezultati natječaja bit će objavljeni u prvoj polovini ove godine.
I ove godine javni pozivi raspisani su već u siječnju kako bi se turističkom sektoru osiguralo dovoljno vremena za pripremu projekata, prijavu te realizaciju svih planiranih aktivnosti, navodi se u priopćenju HTZ-a.
“Ispred nas je nova turistička godina u koju moramo ući maksimalno spremni pa upravo zbog toga i ovim putem pozivamo sve zainteresirane subjekte koji zadovoljavaju propisane uvjete da prijave svoje projekte jer samo daljnjim ulaganjima u infrastrukturu i sadržaje možemo zadržati pozitivne trendove”, poručio je direktor HTZ-a Kristijan Staničić.
>>Škrape, masline i glagoljaši – hrvatski otočni brendovi
Za dodjelu potpora turističkim zajednicama na turistički nerazvijenim područjima na raspolaganju je četiri milijuna kuna. Potpore će se odobravati za razvoj i unapređenje turističke ponude destinacije, edukaciju, za projekte sufinancirane iz fondova Europske unije te unapređenje djelovanja i aktivnosti turističkih zajednica.
Za potpore TOP događanjima na raspolaganju je 2,5 milijuna kuna. Potpore će se odobravati za organizaciju događanja koja su održana najmanje dva puta u posljednjih pet godina s jakim promidžbenim učinkom u zemlji i inozemstvu te za koja se procjenjuje da su motiv dolaska najmanje 10.000 posjetitelja.
Za programe destinacijskih menadžment kompanija osigurana su dva milijuna kuna, a potpore su namijenjene isključivo za programe razvoja i uvođenja na tržište složenih turističkih proizvoda.