AMPnet i Hortilab predstavili se investitorima u Parizu

Dvije hrvatske tvrtke, AMPnet i Hortilab, uspješno su predstavile svoje inovativne proizvode na TBB konferenciji u Parizu, ključnom događaju za inovacije u energetskom sektoru

u 12:37 Zadnja izmjena: 14.10.2019 u 15:52
54
The Business Booster

The Business Booster konferencija (TBB), u organizaciji jednog od najvećih europskih pokretača inovacija na području održive energije – EIT InnoEnergy, među najvažnijim je događajima koji okuplja sve ključne tvrtke energetske industrije, financijske i poslovne zajednice te startupove. Ove godine održana je u Parizu, 3. i 4. listopada, uz sudjelovanje više od 1000 sudionika iz sektora energetike iz 40 zemalja, a među njima i dvije hrvatske tvrtke, Hortilab i AMPnet, čiji su inovativni proizvodi privukli pažnu investitora.

Predstavnici obiju tvrtki prezentirali su svoje proizvode investitorima na organiziranim B2B razgovorima i prezentacijama o poslovanju. Ostalim sudionicima Konferencije predstavili su se na prezentacijskim štandovima, a aktivno su sudjelovali i u panel raspravama na temu budućnosti održive energije.

Sudionici su TBB ocijenili iznimno uspješnim budući da su tijekom dva dana imali priliku razmijeniti znanja o najnovijim tehnološkim postignućima u području čiste energije, novim poslovnim modelima, ali i stvoriti vrijedne investicijske prilike.

Prezentacija inovativnih proizvoda iz područja obnovljive energije

Startup AMPnet je renomirani domaći blockchain, koji je u ovoj godini ocijenjen najboljim hrvatskim startupom na državnom finalu natjecanja PowerUp! koji je u Zagrebu organizirao Invento Capital Partners, hrvatski InnoEnergy HUB.

AMPnetova platforma usmjerena je prema energetskim zadrugama, alternativnom modelu prodaje električne energije i financiranja obnovljivih izvora energije. Također, njihov jedinstveni projekt cloud platforme za grupno financiranje projekata obnovljive energije, polučio je veliki uspjeh te je za njega interes iskazao i Greenpeace.
“The Business Booster konferencija u Parizu za nas je bila iznimno produktivna. Uz potencijalne partnere u poslovanju, spojili smo se s mnoštvom investitora, regulatora te se bolje povezali s ekosistemom InnoEnergy tvrtki”, izjavio je Mislav Javor iz AMPnet-a.

Uz AMPnet, u Parizu se predstavio i hrvatski Hortilab, tvrtka specijalizirana za inovativan „in vitro“ uzgoj bilja. Iako je in-vitro metoda proizvodnje sadnica u svijetu raširena, u Hrvatskoj je relativno nova i rijetko se primjenjuje, a omogućuje brzo razmnožavanje u sterilnim uvjetima koje nije moguće postići klasičnim uzgojem. Rezultat toga su sadnice i biljke koje su u potpunosti sterilne, odnosno nisu zaražene bakterijama, virusima, gljivicama te parazitima.

“TBB je kroz panele i sastanke pružio široku perspektivu na području obnovljive energije, clean techa te je ukazao na budućnost energetskog sektora. Individualni razgovori s investitorima pružili su šansu Hortilabu da dokaže svoje mjesto u postizanju produktivnosti i energetske efikasnosti u poljoprivredi. Sigurni smo da kroz ovakve događaje Hortilab približava mogućnosti biotehnologije u poljoprivredi u Europi”, poručili su Vilim Elez i Matko Katanec iz Hortilaba.

Istraživanje o kompetenciji poduzetnika u energetskom sektoru

Jedna od zanimljivosti ovogodišnjeg TBB-a je i predstavljanje rezultata istraživanja o značajkama ključnih igrača u energetskom sektoru koje je InnoEnergy proveo u suradnji s ESADE Business and Law School u Španjolskoj, jednim od najboljih poslovnih fakulteta na svijetu. Riječ je o prvom istraživanju na temu kompetencija poduzetnika u energetskom sektoru čiji su rezultati omogućili neke zanimljive uvide o toj industriji.

Kroz ispitivanje profila čak 800 poduzetnika u 9 europskih zemalja, zaključeno je kako u osnovi nema razlike između poduzetnika u sektoru održive energije u odnosu na zemlje iz kojih dolaze, kao i to da nema razlike u pristupu poslu između žena i muškaraca, koji su podjednako uspješni u poslovanju na tržištu inovacija u energetskom sektoru. Ipak, rezultati istraživanja su pokazali značajno manji broj žena poduzetnica u spomenutom sektoru, tek 10 posto od ukupno broja poduzetnika obuhvaćenih istraživanjem.