Novi dizajn Facebooka: Jednostavnija navigacija i tamni mod rada

Za većinu korisnika najvažnija vijest je da dugoočekivani tamni mod rada konačno postaje dostupan i u desktop verziji. Prednosti tamnog moda su neosporne: vidljiviji je, manje umara oči i pruža bolje iskustvo pri gledanju videozapisa, što je jedan od Facebookovih prioriteta

91
novi dizajn facebooka

Nakon višemjesečnog testiranja Facebook je službeno predstavio redizajn svojih stranica. Novi dizajn Facebooka najavljen je prošle godine na developerskoj konferenciji F8, a obilježava ga minimalistički pristup dizajnu za desktop računala. U ožujku je omogućeno testiranje nove verzije određenom broju korisnika koji su se mogli vratiti na staru verziju uz   objašnjenje zašto su to učinili. Ovog tjedna redizajn je službeno predstavljen, a postupno će biti dostupan sve većem broju korisnika. Dok vam ne postane dostupan, na raspolaganju je mogućnost ručnog ažuriranja.

Svaka je promjene teška, posebno kada je riječ o redizajnu web stranice popularne društvene mreže. Čak i najbolji redizajn traži neko vrijeme da mu se korisnik prilagodi. To je veliki izazov za platformu poput Facebooka koja se neprestano prilagođava novim sadržajima. Poigravanja u prethodnim inačicama pokazala su da je Facebook otvoren za svježi i jednostavniji dizajn, u kojem prioritet ostaju videozapisi, igre i grupe.

Novi dizajn Facebooka preuzima temeljne karakteristike mobilne aplikacije koja je osmišljena da ubrza vrijeme učitavanja i olakša navigaciju.

“U proteklih 16 godina smo odrasli. Kreirali smo nove funkcionalnosti, prilagodili smo se novim uređajima i operativnim sustavima, proširili smo se na stotine jezika. Pri tome smo se fokusirali na mobilne korisnike Facebooka, a sada smo shvatili da naša verzija za stolna računala zaostaje. A ljudi ju trebaju”, navodi u priopćenju kompanija.

Za većinu korisnika najvažnija vijest je da dugoočekivani tamni mod rada (dark mode) konačno postaje dostupan i u desktop verziji. Prednosti tamnog moda su neosporne: vidljiviji je, manje umara oči i pruža bolje iskustvo pri gledanju videozapisa, što je jedan od Facebookovih prioriteta.

Novost je i brže kreiranje grupa, stranica i oglasa. Nova verzija nudi i pretpregled navedenih sadržaja, tako da možete unaprijed provjeriti kako će izgledati sadržaj koji želite objaviti.

Facebook i dalje traži povratne informacije od korisnika, tako da svoje nezadovoljstvo možete iskazati putem izbornika kroz opciju Postavke.