Vipnet je u ponedjeljak na međunarodnoj konferenciji Major cities of Europe u Zagrebu predstavio mPrijevoz, novo i poboljšano rješenje za SMS plaćanje karata u javnom prijevozu. Nizom inovacija riješen je problem sigurnosti i prijevara prilikom kupnje karte SMS-om, istaknuo je prilikom predstavljanja novog mPrijevoza direktor ICT odjela poslovnih rješenja u Vipnetu Alen Gojčeta.
Usluga mPrijevoz je digitalna inovacija koja objedinjuje suvremene digitalne tehnologije, mobilne platforme te robusne pozadinske sustave u računalnom oblaku. Niz procedura i tehnoloških rješenja osigurava zaštitu od prijevara te istovremeno omogućuju praktičnu uslugu putnicima gradskog transporta.
Inovativno i sigurnosno poboljšano rješenje za SMS plaćanje karata u gradskom prijevozu u Vipnetovoj ponudi je od početka lipnja, a pojedini operatori javnog gradskog prijevoza već su pokazali veliki interes.
Rješenja za pametne gradove
“Uslugu mPrijevoz vidimo kao priliku za iskorak na međunarodno tržište te kao platformu za daljnje širenje usluga dodane vrijednosti u gradskom transportu, ali i izvan njega. Uvjereni smo da će ovaj razvoj i ugrađene inovacije odagnati strah od prijevara kod prijevoznika te omogućiti novo digitalno iskustvo građanima koji se koriste gradskim prijevozom”, rekao je Mislav Galler, glavni direktor za segment poslovnih korisnika u Vipnetu.
Na konferenciji koja u Zagrebu od 12. do 14. lipnja okuplja najistaknutije stručnjake iz područja urbanih inovacija, direktor ICT-a u Vipnetu Alen Gojčeta govorio je i o osmišljavanju i razvoju rješenja za pametne gradove.
“U Vipnetu pristupamo odabiru, osmišljavanju i razvoju rješenja pametnih gradova kroz nekoliko jednostavnih i razumljivih pravila. Najslikovitije među njima ujedno i vjerno ilustrira našu filozofiju da digitalna rješenja na kojima radimo moraju biti brža od EU fondova. Time se ne negira veliki značaj i vrijednosti fondova za infrastrukturne projekte, već se naglašava glavna prednost digitalne ekonomije u brzini povrata vrijednosti kroz brzinu implementacije, niske ulazne troškove za korisnika, plaćanje prema korištenju te kroz znatnu akumuliranu vrijednost ulančanih subjekata koji stvaraju takozvane digitalne ekosustave”, istaknuo je Gojčeta.