Društvena mreža koju liječnici vole sprema se na burzu

Doximity je stručna internetska platforma koja omogućuje liječnicima, medicinskim sestrama, asistentima i drugim zdravstvenim radnicima da se povezuju i da komuniciraju bez kršenja zakona o privatnosti i liječničke etike

52
Doximity
Izvor: Doximity

Društveni mediji predstavljaju izazov za liječnike. Ako stanje pacijenta objave na privatnom Facebook računu, liječnici krše zakon o povjerljivosti podataka. Ako se povežu s pacijentom preko neke društvene mreže, krše liječničku etiku.

“Liječnici su vrlo dugo zazirali od društvenih mreža”, kaže Nate Gross, suosnivač tvrtke Doximity, profesionalne mreže koja omogućuje liječnicima, medicinskim sestrama i asistentima da međusobno komuniciraju bez kršenja zakona o privatnosti.

Tvrtka Doximity osnovana je 2011. i internetski je imenik pružatelja medicinskih usluga koji okuplja oko 1,8 milijuna članova. Podaci uključuju ime, životopis, obrazovanje i radno mjesto članova koji pružaju medicinske usluge. Na primjer, liječnik primarne zdravstvene zaštite može putem platforme Doximity pronaći specijalista za svog pacijenta.

Putem platforme mogu se slati i primati medicinski podaci o pacijentu. Također, platforma objavljuje najnovije vijesti iz medicine, relevantne za razne specijalnosti.

Da bi se povezali na Doximity, pružatelji medicinskih usluga moraju prvo stupiti u kontakt s potencijalnim “kolegama” na platformi. Tek nakon što prihvate poziv mogu razmjenjivati osobne podatke.

“Doximity uklanja prepreke s kojima se suočavaju pružatelji medicinskih usluga kada se pokušavaju povezati kako bi pružili bolju njegu svojim pacijentima”, tumači Gross. “Liječnici su izuzetno zauzeti. Sve što radimo, radimo kako bismo pomogli liječniku da bude liječnik i kako bismo mu pomogli da se brine o svojim pacijentima. Nastojimo im uštedjeti vrijeme, smanjiti pogreške i usmjeriti prema njima prave pacijente.”

Iako ima sjedište u San Franciscu, Doximity je dugo bio “ispod radara”. Još prije nekoliko godina prikupili su od fondova rizičnog kapitala oko 80 milijuna dolara, a vrlo malo troše na marketing.

Tvrtka je profitabilna, a neto dobit u posljednjoj fiskalnoj godini porasla je za 69 posto, 50,2 milijuna dolara. Prošlog tjedna objavili su prospekt jer se spremaju na izlazak na burzu. Prema prospektu, uslugu sada koristi 1,8 milijuna medicinskih stručnjaka u dvadesetak vodećih američkih bolnica i zdravstvenih institucija.

Prihod je prošle godine narastao za 78 posto, na 206,9 milijuna dolara. Troškovi su uglavnom vezani na osoblje, provizije, putne troškove i slično. Nešto je potrošeno na oglašavanje na Googleu i Facebooku, ali ukupno su na oglašavanje potrošili samo 2,6 milijuna dolara.

Članstvo na platformi je besplatno, a prihode im donose usluge vezane uz zapošljavanje i posredovanje. Doximity generira zdrav prihod od medicinskih i farmaceutskih tvrtki koje aplikaciju koriste kao način da dođu do liječnika. Svih 20 vodećih proizvođača lijekova koriste uslugu za edukaciju medicinskih stručnjaka o svojim proizvodima.

Doximity surađuje i s nekoliko stotina bolnica i drugih zdravstvenih ustanova kojima pomaže prilikom zapošljavanja novog osoblja. To se radi putem oglasa na korisnikovu feedu ili putem izravnih poruka koje korisnik šalje na temelju pretraga ili drugim osobama s kojima je povezan. Naime, oko 87 posto korisnika platforme kaže kako su otvoreni za nove prilike u karijeri.

Pomaganje bolnicama u promicanju njihovih usluga također je usluga koja Doximityju donosi znatne prihode. Tu uslugu koristi tridesetak bolnica među kojima su Ochsner Health System i Johns Hopkins Medicine. Doximity pomaže medicinskim stručnjacima da poboljšaju svoju vidljivost.

Tvrtka je rekla da su njena marketinška rješenja, koja nudi po modelu pretplate, generirala više od 80 posto prihoda u posljednjoj fiskalnoj godini. Većina preostalog prihoda dolazi od rješenja za zapošljavanje, koja se koriste u zdravstvenim sustavima i tvrtkama za zapošljavanje medicinskih radnika kako bi se povezali s liječnicima Doximityja.

Doximity tvrdi da ima više od 600 pretplatnika, među kojima je 200 onih koji su u fiskalnoj 2021. potrošili 100.000 američkih dolara, a 29 ih je potrošilo najmanje milijun američkih dolara. Pretplate su činile 93 posto ukupnog prihoda.

Doximity je također prošle godine predstavio Telehealth proizvod jer je Covid-19 prisilio pacijente da ostanu kod kuće i komuniciraju sa svojim liječnicima na daljinu. Tvrtka je počela naplaćivati ​​telehealth uslugu početkom siječnja.

“Naša Telehealth rješenja su brzo i dobro prihvaćena zahvaljujući dobrim iskustvima koje su korisnici imali s našim alatima za produktivnost”, navode iz tvrtke Doximity.

Kažu da se za članove natječu a LinkedInom za članove. U zapošljavanju suparnici su im tvrtke specijalizirane za zapošljavanje, a na tržištu telemedicine konkurenti su im Teladoc i American Well, te Zoom kao aplikacija za video chat opće namjene.

Prilikom izlaska na burzu Doximity će 15 posto dionica kroz program rezerviranih dionica ponuditi liječnicima. To znači da će određeni liječnici moći dobiti dionice po istoj cijeni kao odabrana skupina institucionalnih ulagača, koji tako ostvaruju prednost u IPO-u.

Doximity još nije objavio koliko dionica planira izdati, niti po kojoj cijeni. Da bi se kvalificirali za program, članovi moraju ispuniti određene pragove aktivnosti.

“Težimo biti najveća svjetska tehnološka tvrtka u vlasništvu liječnika, a kroz program rezerviranih dionica za IPO želimo zahvaliti našim članovima na podršci”, napisali su u prospektu osnivači tvrtke Jeff Tangney, Nate Gross i Shari Buck.