Unutarnja komunikacija – ključ dobrih odnosa u poduzeću

Među 30 finalista 12. Grand PRixa, izbora najboljih komunikacijskih projekata u prošloj godini koji organizira Hrvatska udruga za odnose s javnošću, po četiri projekta imaju Pragma komunikacije i Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri

u 19:19 Zadnja izmjena: 22.02.2019 u 19:23
50
Grand PRix
foto M. Cvek

Poduzeća u Hrvatskoj sve više napora ulažu u pronalazak i zadržavanje dobrih djelatnika. Važnu ulogu u tome, uz stručnjake za ljudske potencijale, imaju i oni za odnose s javnošću. Dobra komunikacija ključna je za kvalitetne odnose u poduzeću. Potvrđuje to i 12. Grand PRix, izbor najboljih komunikacijskih projekata u prošloj godini koji organizira Hrvatska udruga za odnose s javnošću.

“Kontinuirano velik broj prijava u kategoriji unutrašnje komunikacije pokazuje da tvrtke sve više pažnje pridaju važnosti komunikacije sa svojim zaposlenicima. Zaposlenici poduzećima spadaju među najvažnije resurse, a u većini su slučajeva i preduvjet za uspješnu komunikaciju prema van. Ove godine za Grand PRix u kategoriji unutrašnje komunikacije pristiglo nam je sedam izvrsnih projekata“, kazala je Maja Gradišar Perotić, predsjednica žirija 12. Grand PRixa.

Žiri je među prijavljenima izabrao najbolja tri projekta. To su interna komunikacija rebrendinga tvrtke A1 Hrvatska “Vip postaje A1“ na kojem je tvrtka surađivala s Komunikacijskim uredom Colić, Laco i partneri, projekt “S Herojem vrijednosti do Glavne Njuške“ koji su Pragma komunikacije osmislile za Njuškalo te projekt “#svismoOK! – Kultura raznolikosti i uključivanja u INA Grupi“ iza kojega stoji INA – Industrija nafte.

Za 12. Grand PRix prijavljena su pedeset i dva projekta. Među njima izabrano je najboljih trideset koji se natječu u deset kategorija.

Strateški pristup i razrada detalja

“Iz godine u godinu raste kvaliteta prijavljenih projekata i vidljivo je da prijavitelji sve više pažnje posvećuju strateškom pristupu kao i najsitnijim detaljima u realizaciji pa sve do evaluacije. Drago nam je da ove godine ponovo imamo projekte prijavljene u kategoriji odnosa s javnošću u regionalnoj i lokalnoj samoupravi za koju je prošle godine bio najmanji interes. S druge strane, nemamo prijava za političku komunikaciju, što je i razumljivo s obzirom na činjenicu da 2018. godine nije bilo izbora“, kazala je Maja Gradišar Perotić.

Kategorija za koju je pristiglo jednako prijava kao u onoj za unutrašnju komunikaciju, dakle sedam, su odnosi s javnošću za velika trgovačka društva. U finale su ušli Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri koji je za Agrokor vodio krizni komunikacijski menadžment izvanredne Uprave Agrokora usmjeren na postizanje nagodbe vjerovnika, agencija 404 koja je za Valamar Rivieru radila kampanju “Ponosni na dobar posao u Valamaru“ te Komunikacijski laboratorij koji je za Zvijezdu radio na zaštiti reputacije njezina margarina.

U osmišljavanju i realizaciji većine komunikacijskih projekata koji su ušli u završnicu 12. Grand PRixa sudjelovale su agencije za odnose s javnošću. Dvije agencije u tome prednjače. S po četiri projekta za prestižnu se nagradu HUOJ-a natječu Pragma komunikacije i Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri.

Nagrade će se dodijeliti na svečanosti Grand PRixa koja će se održati u Zagrebu u srijedu, 13. ožujka 2019. godine. Bit će to večer puna uzbuđenja. Naime, na svečanosti će se objaviti i tko su pobjednici u kategorijama Komunikator i Antikomunikacija godine, a dodijelit će se i poseban Grand PRix za doprinos struci.

Ostali finalisti za nagradu Grand PRix

Grand PRix za odnose s javnošću u tijelima državne uprave

  • Agencija za elektroničke medije i Ured UNICEF-a za Hrvatsku s Danima medijske pismenosti,
  • Hrvatska turistička zajednica s organizacijom sedmodnevnog posjeta fotoreportera Svjetskoga nogometnog prvenstva Yurija Corteza Hrvatskoj,
  • Ministarstvo zaštite okoliša i energetike s projektom “ZaGOspodarimo otpadom“.

Grand PRix za odnose s javnošću u regionalnoj i lokalnoj samoupravi

  • Pragma komunikacije za Gradski ured za socijalnu zaštitu i osobe s invaliditetom Grada Zagreba s “Komunikacijskom platformom Najmudriji.hr“,
  • Vajt i Grad Trogir s projektom “Sad ne možete reći da niste znali!“,
  • Splitsko-dalmatinska županija čiji projekt nosi naziv “Sredstva su namijenjena vama – predstavljanje programa i poticaja Splitsko–dalmatinske županije“.

Grand PRix za odnose s javnošću u ustanovama, udrugama i nevladinim organizacijama

  • Madison Consulting za projekt “Nisi sama – ideš s nama“ za Udrugu žena oboljelih i liječenih od raka Nismo same,
  • Abeceda komunikacije za projekt “Ružičasti listopad“ za udrugu Sve za nju
  • Udruga za razvoj poduzetništva Perspektiva i Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri s projektom “Nova perspektiva žena u nerazvijenim područjima Hrvatske (Ženska perspektiva)“.

Grand PRix za odnose s javnošću za mala i srednja trgovačka društva

  • Impressum komunikacije za promociju kulinarske emisije “David Skoko: Stari gušti, nova kužina“ kanala 24kitchen, za klijenta FOX Networks Group Hrvatska
  • Pragma komunikacije koje su za Njuškalo radile kampanju “Rastemo zajedno: New Link za nekretninski zamah”
  • Vajt i Split parking za projekt “Želiš li se mijenjati za mjesto?“

Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje

  • Pragma komunikacije za kampanju Zagrebačke pivovare o sprečavanju zlouporabe alkohola „Razmisli“
  • Dialog komunikacije za kampanju “Neka odrastanje bude dječja igra“ koju su radile za Beiersdorf Hrvatska,
  • Nova TV s projektom “rastemoZAjedno”.

Grand PRix za najbolju prilagodbu svjetske kampanje

  • Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri i Hrvatska udruga banaka s Europskim kvizo o novcu u hrvatskim školama,
  • 404 za Huawei Technologies s kampanjom za Valentinovo „#AddictedToYou“
  • Madison Consulting za tvrtku IKEA Hrvatska s projektom “Rodna ravnopravnost u IKEA Hrvatska: Ravnopravnost je bolja za sve“.

Grand PRix za digitalnu komunikaciju

  • Mastercard Europe (podružnica Zagreb) i Media Val za projekt “1 u 4 milijuna: Kako smo ostvarili svoj san u Hrvatskoj”
  •  Dialog komunikacije koje su zaNestle Adriatic Hrvatska radile kampanju “Nescafé Dolce Gusto – Absolute Origins Premium taste launch“ k
  • Nova TV za “Transformacija zabave: Tvoje lice zvuči poznato“.

Grand PRix za komunikaciju događanja

  • Millenium promocija za komunikaciju humanitarne utrke Zagreb Advent Run 2018. za klijenta Run Croatia,
  • Milenium promocija za vlastiti projekt ZmaJurjevo,
  • Projekt “Lidl Grill & Chill Drill – festival hrane, pića i zabave na zagrebačkom Jarunu“ na čijoj je komunikaciji Lidl Hrvatska surađivao s Real grupom.