Hrvatski zavod za zapošljavanje predstavio novi portal hzz.hr

Novi portal integrira sve fizičke i online usluge Zavoda te usluge putem sustava e-Građani u jedinstveni katalog s više od trideset usluga za poslodavce i posloprimce.

u 19:01 Zadnja izmjena: 28.12.2018 u 13:35
313
hzz.hr

Hrvatski zavod za zapošljavanje (HZZ) pokrenuo je novi portal hzz.hr koji integrira sve fizičke i online usluge Zavoda te usluge putem sustava e-Građani u jedinstveni katalog s više od trideset usluga za poslodavce i posloprimce iz područja tržišta rada i razvoja karijere.

U priopćenju HZZ navodi kako je tijekom prošle godine “pokrenuo projekt vizualnog i verbalnog unapređenja komunikacijske platforme prema korisnicima koji je rezultirao uspostavom modernih temelja za izgradnju on-line i off-line komunikacije s korisnicima”.

Jednostavnije i razumljivije

Jedna od važnijih aktivnosti u sklopu definiranja nove komunikacijske platforme je izrada potpuno novog portala hzz.hr, koji uz novi vizualni identitet donosi dostupniji i razumljiviji način prezentiranja informacija.

Unutar novog portala djelatnosti su razdijeljene u tri glavna područja: tržište rada, razvoj karijere i statistika tržišta rada. “Usluge i sadržaji koje HZZ nudi u tim kategorijama jedinstveni su na tržištu, stoga je HZZ kao javna institucija odlučio svim korisnicima ponuditi svoje usluge u lako dostupnoj formi”, navodi se u priopćenju.

Na novom portalu korisnici mogu pronaći informacije o brojnim uslugama HZZ-a proizašlima iz projekata koji su rezultirali sadržajima koji do sada nisu bili dostupni na jednom mjestu.

Novi HZZ-ov portal također predstavlja kvalitetan temelj za uvođenje novih usluga baziranih na sustavu e-Građani, koji će time postati središnje mjesto na kojem će posloprimci i poslodavci moći koristiti usluge HZZ-a, poručuju iz HZZ-a.

“Novi web portal u skladu je sa strateškim ciljevima HZZ-a da bude vodeći pružatelj usluga na tržištu rada te da razvija i pruža usluge visoke kvalitete. Stoga će HZZ i u idućoj godini nastaviti raditi na poboljšanju usluga za sve skupine korisnika i to prije svega značajnim redizajnom i unapređenjem ključnog proizvoda – portala Burza rada, koji broji i do 500.000 aktivnih korisnika mjesečno“, zaključuje se u priopćenju HZZ-a.