Zaba uvela novo radno vrijeme poslovnica i poziva na korištenje online bankarstva

Od petka, 20. ožujka, pojedine poslovnice Zagrebačke banke privremeno su se zatvorile, a dio poslovnica radit će po skraćenom radnom vremenu. Banka poziva klijente da koriste digitalne kanale

611
poslovnice Zagrebačke banke

U skladu s razvojem situacije i mjerama koje su donijela nadležna tijela, Zagrebačka banka je poduzela dodatne preventivne mjere opreza kako bi zaštitila svoje klijente i zaposlenike, a u cilju daljnjeg pružanja bankarskih usluga.

Od petka, 20. ožujka, pojedine poslovnice Zagrebačke banke (njih 17) privremeno su se zatvorile, a dio poslovnica radit će po skraćenom radnom vremenu. Cjeloviti popis možete pronači na internetskim stranicama Banke.

Kao preventivnu mjeru, Zagrebačka banka također je sve poslovnice, centre te ostala radna mjesta opskrbila setovima za zaštitu koji sadrže maske, rukavice i dezinfekcijska sredstva.

“U skladu s mjerama opreza koje poduzimamo, klijente molimo da poštuju preporučenu udaljenost između bankara i klijenta te između klijenata međusobno.”, poručuju iz Zabe.

>>Banke prilagodile poslovanje preporukama Kriznog stožera

Preporuka: U poslovnice samo u slučaju nužde #ostajemdoma

Iz Banke ističu da aktivno rade na tome da osigura funkcioniranje svih bankarskih usluga putem digitalnih kanala, a klijentima savjetuju da poslovnice posjećuju samo u slučaju nužde.

“Naši klijenti mogu dobiti sve relevantne podatke o proizvodima i uslugama te obaviti sve glavne bankarske usluge na jednostavan, brz i siguran način putem naših digitalnih kanala: m-zabe, e-zabe, e- poslovnice te 24 satne zone (uplatno-isplatni bankomati, dnevno-noćni trezori i uređaji za zaprimanje naloga).”

Za savjetodavne usluge i informacije o poslovanju banke povezanom s koronavirusom klijenti se mogu javiti na telefonski broj 0800 0024.