Institut IGH predstavio novi vizualni identitet

Vjerujemo da novi vizualni identitet ujedinjava dvije naše najveće kvalitete – impresivno nasljeđe na kojem gradimo i usmjerenost na budućnost, poručio je predsjednik uprave Ivan Paladina

227
Institut IGH rebrending

Institut IGH predstavio je u srijedu novi vizualni identitet čime je najavljena nova faza u povijesti ove tvrtke. Novi logo svojim izgledom zrači snagu i u duhu je vremena, a na neki način i odaje počast povijesti prizivajući nekadašnju zelenu korporativnu boju, ali sada u prepoznatljivoj zeleno-plavoj nijansi, navodi se u priopćenju kompanije.

“Odluku o rebrandingu donijeli smo vođeni željom da i vizualno pokažemo koliko se IGH promijenio u proteklih nekoliko godina. Danas je Institut IGH moderna kompanija, orijentirana na budućnost, koja je snažno ušla u proces regionalne ekspanzije. Naš fokus nije više samo na cestogradnji i projektima vezanim za nju, već razvijamo područja rada poput hidrotehnike, u kojoj imamo već dosta projekata na koje možemo biti ponosni. Vjerujemo da novi vizualni identitet ujedinjava dvije naše najveće kvalitete – impresivno nasljeđe na kojem gradimo i usmjerenost na budućnost”, poručio je predsjednik uprave Ivan Paladina.

>>Ivan Paladina, Institut IGH: Slijedi bolje poslovanje

Novi logo za Institut IGH osmislila je kreativna agencija Señor.

“IGH-ova nova vizija, Stvarati cjelovita i na znanju temeljena rješenja u graditeljstvu, poslužila nam je kao polazišna točka prilikom procesa rebrandiranja”, izjavila je Iva Kaligarić, glavni strateg Señora.

Rebrandingom se Institut IGH želi pozicionirati kao značajna i stabilna kompanija koja je utemeljena na znanju i na bogatom iskustvu u građevinskoj struci, ali i kao organizacija koja je okrenuta prema budućnosti – prema budućim poslovnim uspjesima, novim tržištima i novim tehnologijama.

Institut konstruktivnih rješenja

Novi slogan “Institut konstruktivnih rješenja” upotpunjuje vizualni identitet i predstavlja Institut IGH u pravom svjetlu, pokazujući da je riječ o ekspertima za zaokružena rješenja u građevinarstvu, orijentiranim prema krajnjim korisnicima i naglašava pozitivnu ulogu koju kompanija želi imati u gospodarstvu i društvu.

Institut IGH nudi sveobuhvatna rješenja u građevinarstvu već gotovo 70 godina i zbog toga brand Instituta IGH svojim klijentima, partnerima i zaposlenicima daje obećanje da će odgovornim i predanim radom, temeljeno na znanju i dugogodišnjem iskustvu stvarati zaokružena rješenja u građevinarstvu za suvremeni svijet.

Upravo zbog toga misija Instituta IGH je da rješenjima temeljenim na znanju unapređuje kvalitetu života, zaključuje se u priopćenju.

Danas Institut IGH zapošljava preko 550 djelatnika, od kojih više od 300 inženjera, i djeluje na čak 13 tržišta u regiji.