U Rementincu otvoren retail Arena Park u koji je uloženo 12 mil. eura

Nakon obnove i proširenja Arena Centra, NEPI Rockastle je ušao u novu investiciju kako bi pojačao ponudu, proširio trgovačku zonu te lokaciju u Remetincu učinio još atraktivnijom s obzirom na veliki nteres za prostore na toj lokaciji

684
Arena Park
Tomislav Dekalić, asset manager grupacije NEPI Rockcastle za Hrvatsku i Srbiju, i Nataša Milašinčić, direktorica Arena Centra i Arena Parka

Poznata zagrebačka shopping destinacija u Remetincu od četvrtka nudi novi sadržaj na dodatnih osam tisuća četvornih metara. Otvoren je, naime, Arena Park, retail park s 10 trgovina i jednim kafićem na zemljištu zapadno od Arena Centra. Investicija je vrijedna 12 milijuna eura, a investitor je južnoafrička grupa NEPI Rockcastle, vlasnik 44 centra u devet zemalja jugoistočne Europe među kojima je i Arena centar.

Nakon obnove i proširenja Arena Centra, NEPI Rockastle je ušao u novu investiciju kako bi pojačao ponudu Arena centra, proširio trgovačku zonu te lokaciju u Remetincu učinio još atraktivnijom s obzirom na to da je interes brendova za prostor u Arena Centru ogroman.

“Kako ni nakon proširenja Arena Centra za dodatnih 6000 četvornih metara nismo uspjeli zadovoljiti veliki interes trgovaca, odlučili smo ponuditi koncept retail parka. Ta odluka se pokazala odličnom. S odabranim trgovcima uspješno smo realizirali ovaj projekt i tako dodatno ojačali Arenu Centar kao destinaciju na zadovoljstvo brojnih posjetitelja”, rekla je  Nataša Milašinčić, direktorica Arena Centra i Arena Parka.

Arena Park označio kraj prve investicijske faze

Investicija u Arena Park bila je želja naših kupaca i zakupaca. Određeni internacionalni brendovi vole isključivo takav koncept jer su troškovi zakupa niži, a kupac može izravno s parkinga pristupiti trgovinama”, rekao je Tomislav Dekalić, Asset manager grupacije NEPI Rockcastle za Hrvatsku i Srbiju. “Izuzetno smo ponosni da se NEPI Rockcastle širi na ovom području. S Arena Parkom proširujemo već postojeću trgovačku zonu na vrlo atraktivnoj lokaciji stoga sam siguran da će ovo biti uspješna priča.”

Dodao je da je otvorenjem Arena Parka zaokružena prva investicijska faza vrijedna 30 milijuna eura, a već je u planu iduća faza za 2020./2021. godinu. U proširenje Arena  centra uloženo je 18 milijuna eura, a u Arena Park 12 milijuna eura.

Autor koncepta novog retail parka je Broadway Malyan, nagrađivana međunarodna kompanija za arhitekturu, urbanizam i dizajn. Uz 10 trgovina i kafić, Arena Park ima 290 besplatnih parkirnih mjesta, šetnicu i uskoro drive through restoran, a posebna pažnja pri osmišljavanju Arena Parka posvećena je hortikulturi odnosno očuvanju postojećih stabala na lokaciji.

Jednaest novih brendova

U Arena Park je stiglo jedanaest brendova:

  • LC Waikiki, jedan od vodećih globalnih modnih brendova s gotovo 1000 trgovina u 45 zemalja diljem svijeta,
  • poznati danski brend JYSK koji je otvorio vrata svoje prve trgovine u Zagrebu uređene prema novom konceptu,
  • KiK, njemački tekstilni lanac koji je jedan od najbrže rastućih europskih giganta,
  • Sancta Domenica sa svojom najvećom multi-brend trgovinom koncepta “SD Megastore“ u Hrvatskoj,
  • Pepco, europski lanac trgovina sa sjedištem u Poljskoj,
  • Bubamara, trgovina u čijem se prodajnom asortimanu nalaze kvalitetni i sigurni proizvodi u skladu s europskim standardima,
  • poznata trgovina CCC, jedna od najvećih maloprodajnih tvrtki u Srednjoj Europi i jedan od najvećih proizvođača obuće u Europi,
  • PittaRosso, jedan od vodećih lanaca u maloprodaji cipela i kožne galanterije,
  • ExtraSports, brand koji njeguje svakodnevni casual i sportski stil života po pristupačnim cijenama,
  • Intersport Outlet u kojem će poznati svjetski brendovi iz redovne Intersport ponude, kao i robne marke iz svih proizvodnih kategorija, biti dostupne i po 70 posto nižim cijenama
  • kafić Leggiero Loft.

Arena centar otvoren je prije devet godina i tijekom tog razdoblja njime je prošlo gotovo 70 milijuna posjetitelja. Grupacija NEPI Rockcastle preuzela je Arena centar 2017. za 237,5 milijuna eura.

U 2017. tvrtka Arena centar Zagreb imala je oko 169 milijuna kuna prihoda i gubitak od 44,5 milijuna kuna.