Falkensteiner prodao hotel u Beču i kupuje hotele u Dolomitima

Grupacija Falkensteiner gradi poziciju vodeće obiteljske grupacije hotela za odmor u srednjoj Europi. U Skladu s tim donesena je odluka o prodaji Hotela Margareten, a u pripremi su novi projekti vezani uz hotele u Južnom Tirolu

u 18:41 Zadnja izmjena: 05.02.2019 u 14:22
116
Falkensteiner
Hotel Iadera u hotelsko-apartmanskom naselju Punta Skala koim upravlja Falkensteiner

Hotelijerska grupacija Falkensteiner prodala je krajem siječnja Hotel Margareten u istoimenoj bečkoj četvrti njemačkoj kompaniji Deutsche Hospitality, kojoj će to biti četvrti hotel kojim upravlja. Vrijednost transakcije nije objavljena.

Odluka o prodaji bečkog hotela donesena je u okviru procesa sveobuhvatnog strateškog repozicioniranja brenda. Grupacija Falkensteiner, naime, gradi poziciju vodeće grupacije hotela za odmor u srednjoj Europi. Osnovu repozicioniranja čini želja da gostima u svakoj životnoj fazi ponude hotel za idealan odnor.

U skladu s tim ciljem Grupacija nastoji svoju ponudu i usluge još više prilagoditi potrebama gostiju, te još snažnije usredotočiti poslovne procese na interakciju s trenutnim i budućim gostima. Hotelijerstvo u segmentu odmora treba inovativna rješenja, a nova marketinška i razvojna strategija hotelijerstva u segmentu odmora razlog je za prodaju Hotela Margareten.

Jasna vizija

“Imamo jasnu viziju puta za Falkensteiner Hotels & Residences u budućnosti. Cilj nam je postati vodeća hotelska grupacija u segmentu odmora u srednjoj i južnoj Europi. Već su u pripremi novi projekti – među ostalima dva ekskluzivna hotela u Dolomitima, u Cortini d`Ampezzo te tik u blizini Kronplatza – koji će dodatno učvrstiti vodeću ulogu Falkensteinera kao hotelske grupacije u segmentu putovanja i slobodnog vremena”, poručio je Otmar Michaeler, generalni direktor Falkensteiner Michaeler Tourism Group (FMTG). “Mi smo svestrana turistička grupacija, koja razvija i vodi hotele, ali i ustupa investitorima svoje hotelske nekretnine.”

“Novi proces brendiranja omogućuje nam preraspodjelu hotela prema četirima vrstama motivacija za odmor – ‘aktivnost’, ‘užitak’, ‘zabava’ i ‘opuštanje’. Jasno pozicioniranje gostu olakšava potragu za prikladnim hotelom koji će odgovarati njegovim željama i očekivanjima”, dodao je Erich Falkensteiner, osnivač i član društva.

Ponuda hotelske grupacije Falkensteiner obuhvaća ukupno 26 hotela i tri apartmanska naselja u kategoriji četiri i pet zvjezdica u sedam europskih zemalja. Pod brendom Falkensteiner Hotels & Residences ova hotelska grupacija nudi 4.700 soba i više od 1,7 milijuna noćenja te ostvaruje promet od 180 milijuna eura.

U Hrvatskoj upravljaju zadarskim hotelima i apartmanima na Punta Skali i Boriku te Hotelom Park Punat na Krku.