Valamar u 2018. zapošljava 6.600 radnika i najavljuje nova ulaganja

Novi Valamarov identitet brenda obilježen je konceptom poslovanja All you can holiday koji kreira savršen odmor za svakoga pojedinoga gosta i pet novih brendova proizvoda kojima će se diferencirati Valamarov portfelj hotela, ljetovališta i kampova.

87
Valamar
11.06..2018., Rab Predstavljanje rebrendinga Valamar. Photo:Igor Soban/PIXSELL

Valamar Riviera, najveća turistička kompanija u Hrvatskoj, tijekom Dana investitora na otoku Rabu, predstavila je rezultate poslovanja u proteklom razdoblju te novu brending strategiju koja će biti okvir za daljnji razvoj poslovanja u narednom razdoblju.

Novi Valamarov identitet brenda obilježen je konceptom poslovanja All you can holiday koji kreira savršen odmor za svakoga pojedinoga gosta i pet novih brendova proizvoda kojima će se diferencirati Valamarov portfelj hotela, ljetovališta i kampova.

Dvoznamenkasti rast vrijednosti poslovanja

Predstavljajući rezultate poslovanja istaknuto je kako kompanija uspješno ostvaruje razvojnu strategiju i ciljeve dvoznamenkastoga rasta vrijednosti poslovanja. Portfelj Valamara danas broji 33 hotela i ljetovališta te 15 kamping ljetovališta u šest destinacija.

Prosječni rast operativne zarade i vrijednosti poduzeća u posljednje tri godine iznosio je oko 30% godišnje. Valamar je danas među deset najvećih poduzeća u Hrvatskoj prema tržišnoj kapitalizaciji, veliki je izvoznik i značajan partner hrvatskom gospodarstvu.

„U proteklom je razdoblju Valamar Riviera ostvarila značajan rast vrijednosti za investitore, prosječno više od 30% godišnje, uz dividendni prinos od oko 2%. Naša nova strategija brenda i razvoja usmjerena je na nastavak uspješnog rasta prema Valamarovoj formuli ulaganja u djelatnike, proizvode i destinacije, vodeći brigu o održivom i društveno odgovornom poslovanju. Do kraja godine predstavit ćemo strategiju razvoja do 2022. kojom ćemo nastaviti inovativno i odgovorno razvijati Valamar i hrvatski turizam“, istaknuo je predsjednik Uprave Valamar Riviere Željko Kukurin.

Kompanija će ove godine zaposliti 6.600 djelatnika te je prema nedavnom istraživanju percepcije najboljih poslodavaca danas broj jedan u hrvatskom turizmu i među najpoželjnijim poslodavcima u Hrvatskoj. Svim svojim djelatnicima za 2018. jamči neto primanja od minimalno 5000 do 7500 kuna mjesečno.

Valamar je ukupno u turistički portfelj uložio više od četiri milijarde kuna, a samo u posljednje dvije godine 1,6 milijardi kuna. Napravljeno je više značajnih iskoraka pri razvoju proizvoda s ciljem stvaranja novih standarda odmora i repozicioniranja portfelja prema gostima više platežne moći.

All you can holiday – savršeni odmor i autentični doživljaj

Od ove će godine Valamar komunicirati svoj identitet pod krovnim brendom Valamar i sloganom All you can holiday kreiranjem savršenog odmora i autentičnih doživljaja za svakoga pojedinoga gosta.

Portfelj kompanije podijelit će se u pet brendova proizvoda: Valamar Collection i Collection Resort koji predstavljaju proizvode modernog luksuza, Valamar Hotels & Resorts glavni je brend za hotele i ljetovališta koji će se diferencirati kao Maro family za obitelji ili Designed for adults, Sunny by Valamar kao ekonomični brend portfelja te brend za kamping ljetovališta i odmor u prirodi Camping Adriatic by Valamar.

Za 2019. godinu Nadzorni odbor Valamara dao je prethodnu suglasnost za ulaganja i projekte vrijedne 616,5 milijuna kuna, čime se nastavlja intenzivni investicijski ciklus. Nova strategija brenda bit će snažna potpora daljnjem rastu i razvoju Valamara.