U konstrukciju Stonskog mosta montiran je prvi i najveći od šest segmenata. Stonski most nalazi se na trasi pristupne ceste Pelješkom mostu Sparagovići – Doli, s južne strane, iz pravca Dubrovnika. Montaža svih segmenata trebala bi biti gotova do ožujka. Izvođač radova je grčka tvrtka Avax, a segmenti su izrađeni u Brodosplitu.
Brodosplit se već dokazao na sličnim poslovima poput izgradnje komponenti mosta na koridoru Vc kod Osijeka, izgradnji Čiovskog mosta, a prošlog ljeta isporučio je i montirao vijadukta Prapratno koji se također nalazi na trasi pristupne ceste Pelješkom mostu.
Prvi segment dug je 93 metra i težak više od 330 tona. Na visinu od 40 metara podigla ga je posebna Brodosplitova dizalica nosivosti 750 tona. Stonski most dug je ukupno 485 metara i iznad stonskog zaljeva spajat će dva tunela, Supava i Polakovica. Imat će pet stupova i dva upornjaka, a tuneli su dugi po 1200 metara.
Nakon montaže prvog segmenta iz splitskog škvera u dva transporta bit će dopremljeni i ostali segmenti koji će uz pomoć dizalice biti montirani u konstrukciju.
Prema trenutnim planovima Pelješki most i dio pristupnih cesta trebali bi u promet biti pušteni u lipnju, dok bi Stonska zaobilaznica trebala biti puštena u promet do kraja godine. U međuvremenu će promet ići kroz Ston.
Tehnički pregled Pelješkog mosta završen je u petak, 28. siječnja. Utvrđeni su tek manji nedostaci koji se mogu ukloniti u vrlo kratkom roku, a obuhvaćaju zamjenu manjeg dijela prometne opreme.