Pobjednici IdejeX, nacionalnog natjecanja u kreativnosti na kojem se agencije natječu već 14 godina, proglašeni su petak na festivalu Dani komunikacija u Rovinju.
Među više od 160 prijavljenih projekata, titula agencije godine IdejeX pripala je BBDO-u Zagreb, nositelj Grand Prixa ovoga natjecanja agencija je Imago Ogilvy, a oglašivačem godine proglašen je Kraš.
Među najbolje agencije IdejeX plasirali su se uz BBDO Zagreb redom i Imago Ogilvy, Studio Tumpić/Prenc, Superstudio Design Projects i Bruketa&Žinić&Grey.
Na IdejiX se godinama uspješno natječu kako velike tako i male agencije sa svojim kreativnim idejama i marketinškim projektima za koje mogu osvojiti zlatna, srebrna i brončana priznanja u pet kategorija.
Best on Market
U kategoriji Best on Market, u u kojoj se nagrađuju najbolje ideje u 12 poslovnih kategorija, dobitnici zlatne IdejeX su Kraš i Šanavala za projekt “Frondi – Puuun okusa” u kategoriji Hrana; E Pluribus Unum i Studio Tumpić/Prenc za projekt “Istriana” u kategoriji Hrana i Studenac i Imago Ogilvy s projektom “Everybody Guc Guc” u kategoriji Bezalkoholna pića. A1 Hrvatska i UTORAK s projektom “Tomato ne zanima” u kategoriji Telekomunikacijske usluge; kompare.hr i Imago Ogilvy s projektom “Usporedivo bolje” u kategoriji Maloprodaja; IKEA SEE i BBDO Zagreb s projektom “No place like home” u kategoriji Kućanstvo i TZ Poreč i Studio Sonda s projektom “Be a SeaStar Hero” u kategoriji Turizam, kultura i slobodno vrijeme. Serengeti tech i I to nije sve! kreativna agencija s projektom “Serengeti tech” u kategoriji Korporativne komunikacije i Pastor – tvornica vatrogasnih aparata i Superstudio Design Projects s projektom “Požar na aparatima” u kategoriji Razno.
Dobitnici srebrnih IdejaX su: Studenac i Imago Ogilvy s projektom “Studena GucEye Protect” u kategoriji Bezalkoholna pića; Hrvatski Telekom – bonbon i Señor. Dobro društvo za komunikaciju s projektom “Kampanja Sve duplo” u kategoriji Telekomunikacijske usluge i Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey za projekt “Višeslav predstavlja Spektar” u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge. Konzum i ZOO agencija s projektom “Mali veliki talenti” u kategoriji Maloprodaja; JGL i Studio Tumpić/Prenc za projekt “Aqua Maris – Bez mikroplastike, bez brige” u kategoriji Zdravlje i farmacija i Gradska knjižnica Poreč i Studio Sonda s projektom “BOOKtiga MatchBook” u kategoriji Turizam, kultura i slobodno vrijeme. Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey s projektom “Izvješće o održivosti koje neutralizira svoj ugljični otisak” u kategoriji Korporativne komunikacije; Njuškalo i MinusMinus Agency za projekt “Dobre priče nemaju kraj, samo novi početak” u kategoriji Razno i Odjel marketinga HNK Hajduk Split i HNK Hajduk Split za projekt “Prgava Familija” u kategoriji Razno.
Dobitnici brončanih IdejaX su: Podravka i ZOO agencija s projektom “Domaće u glavnoj ulozi” u kategoriji Hrana; Molson Coors i BBDO Zagreb s projektom “The Prague Expert” u kategoriji Alkoholna pića i A1 Hrvatska i BBDO Zagreb za projekt “Kad bi svi” u kategoriji Telekomunikacijske usluge. Raiffeisenbank Austria i Imago Ogilvy s projektom “Financijska početnica: Oni od plaće do plaće” u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge; Erste banka i BBDO Zagreb za projekt “The Challenger” u kategoriji Financijske i osiguravajuće usluge; Studenac i Futura DDB s projektom “Studenac – susjedi” u kategoriji Maloprodaja i Hrvatski zavod za javno zdravstvo i BBDO Zagreb za projekt “Dragocjena” u kategoriji Zdravlje i farmacija.
Best of Ad-Making
Zlatno priznanje IdejeX u skupini Best of Ad-Making, u kojoj se nagrađuje najbolja izvedba (craft) u službi ideje na području tržišnih komunikacija, osvojili su Kraš i Šanavala s projektom “Frondi – Puuuun okusa” u kategoriji Dizajn, Pastor – tvornica vatrogasnih aparata i Superstudio Design Projects s projektom “Požar na aparatima” u kategoriji Dizajn i Erste banka i BBDO Zagreb s projektom “The Challenger” u kategoriji Film.
Srebrnu nagradu osvojili su Grad Rovinj-Rovigno i Studio Tumpić/Prenc s projektom “Gradski bazen Rovinj-Rovigno” u kategoriji Dizajn i Njuškalo i MinusMinus Agency s projektom “Dobre priče nemaju kraj, samo novi početak” u kategoriji Film.
Brončanu nagradu IdejaX osvojili su Kraš i Šanavala s projektom “Bajadera – Neodgodivo dobra” u kategoriji Dizajn, Terra Hub Croatia i 404 s projektom “Terrapija – Liječimo zemlju edukacijom” u kategoriji Dizajn i Konzum i ZOO agencija s projektom “Proslavi Božić” na svoj način u kategoriji Film.
Best Branding & Rebranding
Zlatni u skupini Best Branding & Rebranding, u kojoj se nagrađuju najbolje kreacije novog brandinga, kao i rebranding postojećeg su E Pluribus Unum i Studio Tumpić/Prenc s projektom “Istriana” u kategoriji Branding i Pastor – tvornica vatrogasnih aparata i Superstudio Design Projects za projekt “Pastor rebranding: Jak na djelu” u kategoriji Rebranding.
Srebro su osvojili Gastro Makarska i Šesnić&Turković s projektom “House wines Makarska” u kategoriji Branding; Design Bureau Izvorka Jurić i Dig studio za projekt “Dig studio rebranding” u kategoriji Rebranding i Encian i Dig studio s projektom “Encian rebranding” u kategoriji Rebranding.
Broncu su osvojili Turistička zajednica grada Zagreba i Kuna zlatica s projektom “Gospoda Golubovi (Zagreb Classic)” u kategoriji Branding, Kostelar i Fabular branding s projektom “Rebranding Kostel Prometa” u kategoriji Rebranding i Turistička zajednica grada Zagreba i Kuna zlatica s projektom “Živa sjećanja” u kategoriji Rebranding.
Best of Packaging
U skupini Best of Packaging, koja nagrađuje najinovativnija i najkreativnija rješenja u svijetu dizajna ambalaže, zlatnu nagradu su osvojili E Pluribus Unum i Studio Tumpić/Prenc za projekt “Istriana” u kategoriji Mala naklada i Kraš prehrambena industrija i Bruketa&Žinić&Grey s projektom “Bajadera redizajn ambalaže” u kategoriji Velika naklada.
Srebro su osvojili Pet Network International i Dig studio za projekt “Petkult hrana za pse” u kategoriji Velika naklada.
Broncom su nagrađeni Bite Art i Dig studio s projektom “Bite Art za MSU” u kategoriji Mala naklada i Kraš i Bruketa&Žinić&Grey za projekt “Ki-Ki redizajn pakiranja voćne karamele” u kategoriji Velika naklada.
Best of Positive Change
U skupini Best of Positive Change, koja prepoznaje najbolje društveno odgovorne projekte, odnosno moć kreativnosti u službi pozitivne promjene u svijetu, zlato su osvojili: IKEA SEE i BBDO Zagreb za projekt “No place like home” u kategoriji Društvo; HEARTH thinking&doing i Imago Ogilvy s projektom “Velikanke” u kategoriji Društvo i TZ Poreč i Studio Sonda za projekt “Be a SeaStar Hero” u kategoriji Priroda.
Srebro kući nose Ida Prester i Scarlet za projekt 70 u kategoriji Društvo i Čistoća Split i CTA komunikacije s projektom “Odvoji, lako je” u kategoriji Priroda.
Broncu su osvojili A1 Hrvatska i BBDO Zagreb s projektom “Kad bi svi” u kategoriji Društvo, Marko i Tina Babić i Degordian s projektom “Osjećam to u kostima” u kategoriji Društvo i Croatia osiguranje i Bruketa&Žinić&Grey s projektom “Izvješće o održivosti koje neutralizira svoj ugljični otisak” u kategoriji Priroda.