Biznis akademija održala besplatnu radionicu za osječke obrtnike i poduzetnike

Cilj Biznis akademije je upoznati polaznike radionica s mogućnostima digitalnog marketinga i prodaje kako bi mogli vidjeti koje aktivnosti će dalje razvijati i provoditi u svakodnevnom poslovanju

u 20:21 Zadnja izmjena: 17.06.2019 u 20:24
26
Biznis akademija u Osijeku
Na radionici Biznis akademije o digitalnom marketingu u Osijeku sudjelovalo je 60-ak obrtnika i poduzetnika (Foto: Dubravka Petric/PIXSELL)

U Osijeku je 14. lipnja održana besplatna specijalizirana radionica Biznis akademije, s naglaskom na poslovanje Obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava kojih u Slavoniji ima više od sedam tisuća. Radionicu su i ovoga puta vodili izvanredni profesor dr. sc. Vatroslav Škare s Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu te magistrica ekonomije Sanja Novak, specijalistica za digitalni marketing.

Okupljenima su na konkretnim primjerima iz prakse pokazali kako uz pomoć digitalnog marketinga unaprijediti posao te koje su to idealne platforme za promociju biznisa. Sudjelovalo je više od 60 obrtnika i poduzetnika.

Biznis akademiju, platformu za educiranje obrtnika i poduzetnika o digitalizaciji poslovanja, pokrenuli su kao zajednički projekt krajem 2017. Tele2 Hrvatska i 24 sata.

>>Biznis akademija za digitalnu transformaciju obrtništva

>>Digitalnim marketingom do novih kupaca i bolje prodaje

“Odaziv na radionice je odličan i iznimno smo zadovoljni rezultatima te pozitivnim povratnim informacijama koje dobivamo od obrtnika i malih poduzetnika. Ovaj segment poslovnih subjekata je relativno zakinut u procesu digitalizacije, stoga smo im odlučili pomoći. Zahvaljujući platformi Biznis akademija, zajedničkim snagama stvaramo nove, stvarne i održive vrijednosti u životu. Pozitivno je već ako samo jedan poduzetnik iskoristi ideju koju vidi na našim radionicama i primijeni ju s ciljem unaprjeđenja svog poslovanja”, poručili su iz Tele2.

“Kroz interaktivno predavanje prikazujemo brojne praktične primjere i odgovaramo na najčešća pitanja s kojima se susreću obrtnici i mali biznisi. Cilj nam je upoznati sudionike radionica s mogućnostima digitalnog marketinga i prodaje kako bi mogli vidjeti koje aktivnosti će dalje razvijati i provoditi u svakodnevnom poslovanju”, zaključio je izv. prof. dr. sc. Vatroslav Škare.

U sklopu projekta prošle godine održano je 12 cjelodnevnih, besplatnih edukacija diljem Hrvatske na kojima je sudjelovalo više od 350 malih poduzetnika i obrtnika.