Svaki poduzetnik mora biti svjestan konkurencije i koncentrirati se na ono što ga razlikuje od nje. Većina tvrtki propadne jer konkurenciju nastoji kopirati. Ili pak loše objašnjavaju zašto su bolji od svojih takmaca.
Male tvrtke u poziciji su izazvati velike jer velikima obično treba više vremena da se pokrenu. Donosimo nekoliko savjeta s portala entrepreneur.com.
Iskoristite potencijal društvenih mreža
Navodi se primjer poduzetnika čiji konkurent troši 100.000 dolara mjesečno na Google oglašavanje. To znači da se poduzetniku takvo isto oglašavanje ne može preporučiti jer nema toliko novca na raspolaganju.
Umjesto toga, može pronaći 10 influencera na Instagramu i Facebooku s više od 200.000 pratitelja čiji profili odgovaraju njegovoj ciljanoj kategoriji. Influencere treba pozvati da besplatno isprobaju njegov proizvod. Slijedi snimanje videa koji svaki influencer može podijeliti sa svojim pratiteljima i pozvati ih da provjere usluge našeg poduzetnika.
Tako je moguće doći do organskog prometa vrijednog tisuće dolara bez potrošenog centa.
Pronađite prazan prostor i popunite ga
U svakoj industriji postoji dodatni slobodni prostor. Možda se radi o prostoru za smanjenje cijena ili dijela usluga koje je još moguće ponuditi.
Primjer je tržište muških odijela. Odijelo je moguće kupiti u lokalnoj robnoj kući za pristojnu cijenu ili naručiti šivano po mjeri za desetak puta viši iznos. I eto prostora negdje između.
Postanite influencer u svojoj branši
Dok ste u potrazi za influencerima, zašto ne biste i sami postali jedan. Oni često dobivaju puno prostora u medijima i ekskluzivne prilike. Zamislite što bi to značilo vašoj tvrtki.
Influencer se postaje objavljivanjem relevantnog sadržaja iz svog područja ekspertize. Uzmimo za primjer franšizu. O tom se području slabo piše. Uzmite si vremena, naučite što više i podijelite svoje znanje preko Facebooka, Youtubea ili drugih društvenih mreža.
Gledajte izvan svoje branše
Inovativne ideje imaju poduzetnici u svim granama gospodarstva pa i njih možete kopirati i pomoći svojoj tvrtki. Dodatna je prednost što ćete kopirajući možda biti prvi u svojoj djelatnosti što bi vam trebalo donijeti dodatnu prednost.
Iz pogrešaka tvrtki u drugim industrijama možete naučiti jednako ili čak više nego iz njihovih uspjeha. Svoj posao možete zaštititi dodavanjem tajnog sastojka ili neprestanim inoviranjem tako da vas drugi ne stignu kopirati.
Navedite ljude da govore o vama
Većina vlasnika tvrtki i poduzetnika čine jednu ključnu pogrešku: pokušavaju udovoljiti očekivanjima tržišta. Udovoljavanje čini da vas ljudi zaborave. Morate nadmašiti očekivanja tržišta kako bi ljudi o vama počeli pričati.
Svaki poduzetnik bi trebao razmišljati kako ispričati priču o svom poslovanju. Što možete učiniti kako biste za klijente i kupce osigurali dramu i uzbuđenje? Što im možete dati da ponesu kući po čemu će pamtiti vašu tvrtku i svima pričati o vama? Pronađite odgovor na to pitanje i imat ćete ključ brzog rasta vlastitog posla.