Digitalni kanali potaknuli rekordan rast zahtjeva za izdavanje Diners Club kartica

Od ukupnog broja novih DC kartica u 2019., Erste Card Club je oko 50 posto zahtjeva zaprimio kroz digitalne kanale te je tim putem realizirano izdavanje ukupno 25.000 DC kartica

120
Diners Club kartica
Jurgen de Ruijter, ćlan Uprave Erste Card Cluba

U listopadu tekuće godine Erste Card Club (ECC) zabilježio je više od 6500 novih Diners Club kartica, čime je ostvaren najveći porast broja novoizdanih kartica na mjesečnoj razini u 50 godina poslovanja Diners Cluba u Hrvatskoj. Ukupan broj novih DC kartica u prvih deset mjeseci 2019. prešao je 50.000, što predstavlja povećanje od 62 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Od ukupnog broja novih DC kartica u 2019., Erste Card Club je oko 50 posto zahtjeva zaprimio kroz digitalne kanale te je tim putem realizirano izdavanje ukupno 25.000 DC kartica.

Najznačajniji impuls rastu broja novih DC kartica u tekućoj godini stigao je kroz potpuno digitalizirani proces podnošenja zahtjeva za njihovo izdavanje, uveden u rujnu 2018., te lansiranje ECC Mobile aplikacije. Aplikacija je predstavljena u kolovozu prošle godine i do sada je dosegla 60.000 korisnika.

Njezin je razvoj nastavljen uvođenjem mTokena, koji omogućava prijavu u aplikaciju korištenjem PIN-a i/li biometrije, a dodatno je za korisnike usluga Erste mobilnog bankarstva omogućeno i plaćanje računa.

>>Erste Card Club počeo s izdavanjem Diners Club kartica s čipom

>>Diners Club Gold kartica – za one koji vode dinamičan stil života

Već od ranije aplikacija omogućava upravljanje ratama, odnosno preskakanje uplate jedne rate tijekom otplate, kao i jednokratno podmirivanje ukupnog troška, odnosno plaćanje svih rata odjednom. Također, dostupna je i tzv. cash back opcija, kojom se smanjuje iznos računa korištenjem bodova skupljenih kroz D Club nagradni program.

“Proces cjelovite digitalizacije poslovanja ECC-a pokrenut je prošle godine te veseli činjenica da su naša nastojanja prepoznata na tržištu. Rast broja novih kartica, ali i korisnika mobilne aplikacije kao vrlo korisnog alata za upravljanje financijama, potvrda je ispravnosti naše digitalne strategije, koja u središte svih poslovnih aktivnosti stavlja unaprjeđenje korisničkog iskustva klijenata“, istaknuo je ovom prigodom Jurgen de Ruijter, član Uprave ECC-a.