Digitalni kanali potaknuli rekordan rast zahtjeva za izdavanje Diners Club kartica

Od ukupnog broja novih DC kartica u 2019., Erste Card Club je oko 50 posto zahtjeva zaprimio kroz digitalne kanale te je tim putem realizirano izdavanje ukupno 25.000 DC kartica

u 7:37 Zadnja izmjena: 15.11.2019 u 9:29
35
Diners Club kartica
Jurgen de Ruijter, ćlan Uprave Erste Card Cluba

U listopadu tekuće godine Erste Card Club (ECC) zabilježio je više od 6500 novih Diners Club kartica, čime je ostvaren najveći porast broja novoizdanih kartica na mjesečnoj razini u 50 godina poslovanja Diners Cluba u Hrvatskoj. Ukupan broj novih DC kartica u prvih deset mjeseci 2019. prešao je 50.000, što predstavlja povećanje od 62 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Od ukupnog broja novih DC kartica u 2019., Erste Card Club je oko 50 posto zahtjeva zaprimio kroz digitalne kanale te je tim putem realizirano izdavanje ukupno 25.000 DC kartica.

Najznačajniji impuls rastu broja novih DC kartica u tekućoj godini stigao je kroz potpuno digitalizirani proces podnošenja zahtjeva za njihovo izdavanje, uveden u rujnu 2018., te lansiranje ECC Mobile aplikacije. Aplikacija je predstavljena u kolovozu prošle godine i do sada je dosegla 60.000 korisnika.

Njezin je razvoj nastavljen uvođenjem mTokena, koji omogućava prijavu u aplikaciju korištenjem PIN-a i/li biometrije, a dodatno je za korisnike usluga Erste mobilnog bankarstva omogućeno i plaćanje računa.

>>Erste Card Club počeo s izdavanjem Diners Club kartica s čipom

>>Diners Club Gold kartica – za one koji vode dinamičan stil života

Već od ranije aplikacija omogućava upravljanje ratama, odnosno preskakanje uplate jedne rate tijekom otplate, kao i jednokratno podmirivanje ukupnog troška, odnosno plaćanje svih rata odjednom. Također, dostupna je i tzv. cash back opcija, kojom se smanjuje iznos računa korištenjem bodova skupljenih kroz D Club nagradni program.

“Proces cjelovite digitalizacije poslovanja ECC-a pokrenut je prošle godine te veseli činjenica da su naša nastojanja prepoznata na tržištu. Rast broja novih kartica, ali i korisnika mobilne aplikacije kao vrlo korisnog alata za upravljanje financijama, potvrda je ispravnosti naše digitalne strategije, koja u središte svih poslovnih aktivnosti stavlja unaprjeđenje korisničkog iskustva klijenata“, istaknuo je ovom prigodom Jurgen de Ruijter, član Uprave ECC-a.