Kako bi svojim klijentima umirovljenicima omogućila što sigurnije i jednostavnije podizanje mirovina, koje će se isplaćivati od 3. travnja, Erste banka je, uz trenutačno otvorenih 80 poslovnica, odlučila privremeno otvoriti dodatnih 12, navodi se u propćenju banke.
Radi se o poslovnicama u manjim mjestima i gradovima gdje ne postoje alternativne poslovnice banke u neposrednoj blizini, a te poslovnice ostat će otvorene 6. i 7. travnja.
Iz Erstea napominju da će u svim poslovnicama s više otvorenih blagajni umirovljenici imati prioritet, a na lokacijama gdje se očekuje dolazak većeg broja umirovljenika, banka će surađivati s lokalnim centrima civilne zaštite, kako bi očuvali zdravlje umirovljenika te isplatu mirovina obavili brzo i efikasno.
Umirovljenici se upućuju i da u što većoj mjeri koriste bankomate s obzirom na situaciju s koronavirusom te preporukama o ograničenom kretanju i minimiziranju svih vrsta kontakata.
>>Erste banka ukida naknadu za podizanje gotovine na bankomatima drugih banaka
Preporučuje se korištenje bankomata i digitalnih usluga
Prošli tjedan stupila je na snagu odluka o privremenom ukidanju naknade za podizanje gotovog novca na bankomatima drugih banaka, u razdoblju od iduća tri mjeseca. Klijenti Erste banke gotovinu u istom razdoblju mogu podizati bez naknade i na EFT POS uređajima drugih banaka, poštanskih ureda i prodajnih mjesta koji omogućavaju tu opciju.
>>Zaba isplaćuje mirovine od 8. travnja uz posebne mjere
>>HPB i Hrvatska pošta osigurali dostavu mirovina na kućnu adresu
Iz banke navode da trenutačno 82% njihovih klijenata umirovljenika posjeduje debitnu karticu, dok je ostalima omogućeno podnošenje zahtjeva za nove kartice pozivom u Kontakt centar. Pružena im je i opcija narudžbe kartice uz SMS PIN opciju čime će im kartica biti poslana na kućnu adresu, a PIN će zatražiti putem SMS poruke. U trenutku kada klijent podnese zahtjev, za novu karticu se u prosjeku čeka između 5 i 7 radnih dana.
“Erste banka poseban fokus stavlla je na osiguravanje redovnog funkcioniranja platnog prometa, dostupnost usluga digitalnog bankarstva, kao i osiguravanje dovoljne količine novčanih sredstava u cijeloj bankomatskoj mreži. Važno je napomenuti da se u ovim okolnostima, klijentima prvenstveno savjetuje da sve bankarske aktivnosti koje mogu, obave koristeći digitalne usluge. Ako je dolazak u poslovnicu neophodan, klijenti se upućuju da, u skladu s preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, svoj red pričekaju na sigurnoj udaljenosti od drugih osoba ili ispred poslovnice, poručuju iz Erste banke.