Nestlé, najveća prehrambena kompanija na svijetu, objavila je podatke o prodaji za prva tri mjeseca 2020. godine, a u posebno se osvrnula i na najnovije informacije vezano za pandemiju COVID – 19.
Rezultati prodaje tijekom prvog tromjesečja pokazali su spremnost kompanije na sve izazove aktualne situacije:
- Organski rast je 4,3 posto, sa stvarnim internim rastom (RIG) od 4,7 posto i cijenama od -0,4 posto. Rast je podržan snažnim zamahom u Americi te zoni EMENA (Europa, Bliski Istok i Sjeverna Afrika. Zona AOA (Azija, Oceanija i supsaharska Afrika) bilježi snažan pad prodaje.
- Ukupna objavljenja prodaja smanjila se za 6,2 posto na 20,8 milijardi švicarskih franaka u odnosu na isto razdoblje lani. Neto akvizicije smanjile su prodaju za 4,7 posto, a devizno poslovanje za 5,8 posto.
- Upravljanje portfeljem odvijalo se prema planu. Prodaja divizije sladoleda u SAD-u Froneriju dovršena je 31. siječnja 2020. Očekuje se da će prodaja 60 posto udjela u Herta charcuterie (hladni naresci i mesne prerađevine) kompaniji Casa Tarradellas biti dovršena u prvoj polovici 2020. godine.
- Nestlé je odlučio ispitati strateške mogućnosti, uključujući i potencijalnu prodaju, za svoju kinesku kompaniju za proizvodnju mlijeka od kikirikija i konzervirane rižine kaše Yinlu.
- Nestlé zadržava i nastavlja razvijati postojeće poslovanje instant kave Nescafé.
Budući da je u ovom trenutku prerano za procjenu potpunog utjecaja bolesti COVID-19, ostajemo pri svojim prvotnim izgledima za 2020. godinu. Očekujemo nastavak rasta u prodaji organskih proizvoda i interno usklađene profitne marže. Očekuje se rast usklađene zarade po dionici u stalnoj valuti i učinkovitost kapitala, poručili su iz Nestlea.
>>Nestle će dioničarima do 2022. isplatiti 20 milijardi franaka
Donacije za Hrvatsku, Sloveniju i BiH
„U ovo nezapamćeno doba naša zadaća da poboljšamo kvalitetu života i doprinesemo zdravijoj budućnosti važnija je no ikad prije. Od našeg lanca opskrbe, preko naših tvornica, pa sve do vaših domova, svakodnevno radimo kako bismo osigurali da i dalje zadovoljavamo prehrambene potrebe brojnih obitelji i kućnih ljubimaca u ovim teškim vremenima. Zdravlje i sigurnost naših zaposlenika, poslovnih partnera i održivost zajednica u kojima poslujemo od iznimne su nam važnosti.”, kazao je Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju.
“U tom smislu, usredotočeni smo na pružanje podrške našim zaposlenicima, od osiguravanja zaštitne opreme do omogućavanja rada od kuće, kao i pokazujući solidarnost s našim poslovnim partnerima čije se poslovanje dijelom oslanja na Nestlé kroz podršku HoReCa partnerima s pogodnostima odgode plaćanja. Također smo odlučili da nećemo koristiti Vladine mjere pomoći, a više od 750.000 HRK (100.000 EUR) vrijednosti proizvoda i novčanih donacija namijenili smo lokalnim organizacijama Crvenog Križa i bolnicama u Hrvatskoj, Sloveniji te Bosni i Hercegovini. Nastavljamo pružati podršku lokalnoj zajednici.”, dodao je Dimitriu.
Nestlé Adriatic obuhvaća tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Sjeverne Makedonije, Crne Gore, Slovenije i Kosova. Od 308.000 zaposlenika u Hrvatskoj zapošljavaju 123 djelatnika.