Qantas testira tehnologiju prepoznavanja lica na sidnejskom aerodromu

U budućnosti neće više biti petljanja s putovnicama i torbama prilikom prijave, ni kopanja po džepovima ili pametnim telefonima kako bi se pokazao kupon za ukrcaj: vaše lice bit će vaša putovnica i vaš bordiang pass u svakom koraku procesa, rekao je direktor ZL Sydney

u 18:08 Zadnja izmjena: 08.07.2018 u 21:15
72
Qantas
Zračna luka Sydney veliko je međunarodnu čvorište kojim godišnje prolazi 43 milijuna putnika

Mnogi Qantasovi putnici u sidnejskoj zračnoj luci počeli su prilikom ukrcaja koristiti tehnologiju prepoznavanja lica. Nakon što sustav bude pomno testiran, trebao bi omogućiti putnicima da putovanje većim dijelom prođu koristeći svoje lice kao identifikaciju odnosno pristupnicu”, objavila je Zračna luka Sydney u četvrtak, prenosi CNBC.

Qantas je pokrenuo pilot-projekt u kojem sudjeluju putnici na odabranim međunarodnim letovima. Prva faza obuhvaća četiri ključna koraka koje putnici moraju proći prilikom putovanja zrakoplovom: automatiziranu prijavu, predaju prtljage, pristup lounge salonima i ukrcaj. Čekiranje mobitelom i automatsko procesiranje ukrcaja mogli bi se primijeniti u budućim inačicama sustava.

“Surađivali smo s Qantasom od početka I oduševljeni smo time što smo partneri u testiranju ove tehnologije”, rekao je Geoff Culbert, direktor tvrtke Sydney Airport.

“U budućnosti neće više biti petljanja s putovnicama i torbama prilikom prijave, ni kopanja po džepovima ili pametnim telefonima kako bi se pokazao kupon za ukrcaj (boarding pass)”, dodao je. “Vaše lice bit će vaša putovnica i vaš bordiang pass u svakom koraku procesa.”

Putnici pristali sudjelovati u testiranju

Zračna luka Sydney veliko je međunarodnu čvorište kojim godišnje prolazi 43 milijuna putnika. Iz Zračna luka su poručili da su sve putnike koji sudjeluju u testiranju izričito tražili pristanak te da se pridržavaju najstrožih standarda privatnosti, u skladu sa svim “relevantnim zakonima”.

>>Narušavaju li sustavi za prepoznavanje lica našu privatnost

Vanessa Hudson, Qantasov Chief Customer Officer, rekla je da “zračni prijevoznici i zračne luke imaju sve veću potrebu da putnicima ponude brže i prikladnije usluge odnosno korisničko iskustvo”.

“Korisnici Qantasa ne samo da će se moći prijaviti za let uz pomoć nove tehnologije, nego će imati pristup lounge salonima gdje će im na raspolaganju biti naše osoblje koje će stvoriti dodatno personalizirano iskustvo za putnike”, dodala je Hudson.