Croatia Airlines do 2026. potpuno prelazi na mlazni pogon

Hrvatski nacionalni zračni prijevoznik Craotia Airlines potpisao je s Airbusom ugovor na temelju kojeg će do do 2026. postojeću flotu zamijeniti novom koju će činiti zrakoplovi tipa Airbus 220 na mlazni pogon

29
Airbus A220
Ville Arhippainen, potpredsjednik prodaje Airbusa za zapadnu i južnu Europu, i Jasmin Bajić, glavni direktor i predsjednik Uprave Croatia Airlinesa [Izvor: Croatia Airlines]

Croatia Airlines i i Airbus potpisali su u ponedjeljak ugovor o nabavi najmodernijih zrakoplova Airbus A220. Na temelju potpisanog ugovora će hrvatski nacionalni zračni prijevoznik do 2026. zamjeniti sve zrakoplove u postojećoj floti novim zrakoplovima tipa Airbus A220 na mlazni pogon.

Time će letovi Croatia Airlinesa putnicima biti ugodniji i znatno kvalitetniji. Osigurat će se znatno ekonomičnije i održivije poslovanje, bolja popunjenost putničke kabine i iskoristivost posade, a Croatia Airlines postat će još više ekološki prihvatljiv prijevoznik – znatno će smanjiti potrošnju goriva i emisiju ugljikova dioksida. Financijske pojedinosti ugovora nisu objavljene.

Prema podacima na internetskom stranicama kompanije flotu Croatia Airlinesa trenutačno čine jedan zrakoplov tipa Airbus A 320 – 200, pet zrakoplova tipa Airbus A 319 – 100 i šest zrakoplova tipa Dash 8-Q400.

“Uzimajući u obzir potrebe naših putnika, trendove na visoko konkurentnom zrakoplovnom tržištu u Hrvatskoj i svijetu, cijene goriva, emisije CO2, ciljeve Green Deal politike Europske komisije te starost naše postojeće flote, odluka o zamjeni flote Croatia Airlinesa postala je imperativ, a štoviše, u potpunosti je usklađena sa postcovid-19 strategijom koju je tvrtka usvojila”, rekao je Jasmin Bajić, glavni direktor i predsjednik Uprave Croatia Airlinesa.

“Leteći novim i kvalitetnijim zrakoplovima čiji će kapacitet biti u tržišnom segmentu od 100 do 150 putničkih sjedala, moći ćemo puno bolje zadovoljiti specifične potrebe naših putnika. To će pak, uvjeren sam, osigurati razvoj još učinkovitijeg poslovnog modela, zahvaljujući kojem će se tvrtki otvoriti dodatne poslovne mogućnosti. U konačnici, to će biti na dobrobit i naših putnika i naših zaposlenika”, dodao je Bajić.