Aminess: Zaposlenici – temeljni pokretači uspjeha i razvoja

O prijateljskom odnosu sa zaposlenicima na svim razinama, poticajnom radnom okružju i ugodnoj atmosferi najbolje govore brojke: više od 70 posto sezonskih zaposlenika vraća se u tvrtku

642
Aminess hoteli i kampovi
Dodjela priznanja održana je u hotelu Aminess Maestral u Novigradu: Aleksandar Zemunić, član Uprave tvrtke Selectio koja dodjeljuje certifikat, uručio je priznanje Gracijeli Alessio, direktorici pravnih poslova Aminess hotela i kampova

Poticajna i ugodna atmosfera, profesionalnost, prijateljstvo i usmjerenost na individualne potrebe samo su neke od riječi kojima zaposlenici opisuju Aminess hotele i kampove, a sada je stigla i službena potvrda da je riječ o poželjnom poslodavcu.

Struka je prepoznala Aminessovu izvrsnost u upravljanju ljudskim potencijalima te je ova  hotelska tvrtka postala nositelj prestižnog certifikata Poslodavac Partner. Primarna svrha certificiranja je prepoznavanje i isticanje onih organizacija koje kvalitetno upravljaju ljudskim resursima i zadovoljavaju visoke standarde te unapređuju poslovne rezultate i kvalitetu rada.

Aminess hoteli i kampovi zaslužili su certifikat Poslodavc Partner i to nakon značajnog postrožavanja procesa certificiranja i standarda što ovo priznanje čini još vrjednijim. Aminess se ističe natprosječnim rezultatima u području Upravljanja učinkom, inače jednom od najizazovnijih područja upravljanja ljudskim resursima za organizacije.

Veze koje traju

“Izuzetno smo ponosni što smo postali nositelj prestižnog certifikata Poslodavac Partner te ga doživljavamo kao vrijednu potvrdu visoke kvalitete naših procesa u području upravljanja ljudskim resursima. Kvalitetno upravljanje ljudskim resursima očituje se kroz partnerski odnos poslodavca i zaposlenih te predstavlja stratešku odrednicu ove kompanije”, rekla je prilikom primanja certifikata Gracijela Alessio, direktorica pravnih poslova tvrtke Aminess hoteli i kampovi.

“Zaposlenici su temeljni pokretači uspjeha i razvoja te predstavljaju našu odlučujuću konkurentsku snagu, a njihova profesionalnost, predanost i kreativnost čine Aminess brend sve jačim na zahtjevnom turističkom tržištu. Našu strategiju i vrijednosti   najbolje sažima krovni slogan koji nas opisuje, a to je: Lasting relations – Veze koje traju! Kako s našim gostima, tako i s našim radnicima“, istaknula je Alessio. Dodala je da će nastaviti kontinuirano raditi na razvijanju zdravog, motivirajućeg i inovativnog radnog okruženja u kojem se zaposlenici osjećaju zadovoljno, cijenjeno i aktivno.

Aminess svojim zaposlenicima nudi mogućnost edukacija i usavršavanja, stimulativne dodatke na primanja, smještaj i tople obroke te brine o individualnim potrebama i interesima svakog zaposlenika. O prijateljskom odnosu sa zaposlenicima na svim razinama, poticajnom radnom okružju i ugodnoj atmosferi najbolje govore brojke: više od 70 posto sezonskih zaposlenika vraća se u tvrtku.

Od recepcionarke do direktorice

“Iz vlastitog iskustva mogu potvrditi da je Aminess oduvijek brinuo o svojim zaposlenicima. Ulagao je u njih te ih je nagrađivao za uloženi trud nudeći im prostor za razvitak. Naime, svoju sam karijeru ovdje započela kao pomoćni recepcionar, da bih postupno, u skladu s osobnim razvitkom, napredovala na mjesto recepcionara, potom voditelja recepcije do trenutne pozicije direktorice hotela. Uz svoj trud to mogu zahvaliti upravo Aminessu koji je uvijek pokazivao usmjerenost na svakog pojedinca i njegove individualne interese te na poticanje profesionalnog razvoja kroz niz edukativnih radionica i usavršavanja. Ovdje sam se uvijek osjećala kao da sam s prijateljima, a ne na poslu. Atmosfera i međuljudski odnosi oduvijek su mi bili prioriteti prilikom odabira radnog mjesta”, izjavila je Tatjana Fernetich, direktorica hotela Aminess Laguna.

Tvrtka zapošljava 550 zaposlenika u visokoj sezoni, od čega 176 stalno zaposlenih i 44 stalna sezonaca, koji redovno sudjeluju u raznim edukacijama i programima usavršavanja, a unutar tvrtke razvijen je i sustav regrutacije novih djelatnika putem javnih natječaja.

Zaposlenici ocjenjuju nadređene

Posebno je pohvaljena i praksa izrazitog poticanja dvosmjerne komunikacije zaposlenika i voditelja. Osim što su svi zaposlenici obuhvaćeni sustavom procjene radnog učinka, u Aminessu zaposlenici ocjenjuju svog neposredno nadređenog, koji potom prezentira svoje ocjene uspješnosti timu. To je praksa koja se ne viđa često u organizacijama, a osigurava transparentnost, povjerenje i poticaj za razvoj, ističe se u obrazloženju o dodjeli priznanja. Važnost mišljenja zaposlenika je vidljivo i kroz redovito provođenje ispitivanja zadovoljstva i izlaznog intervjua.

Aminess hoteli i kampovi pružaju visokokvalitetne usluge iz područja wellnessa, sportske rekreacije i kongresnog turizma na području Istre i Dalmacije. U Novigradu se nalaze hoteli Aminess Maestral Hotel 4*, u kojem je održana dodjela certifikata, i Aminess Laguna Hotel 3* te kampovi Aminess Park Mareda 4* i Aminess Sirena 4*. Od 2012. Aminess svoju uspješnu priču širi i na Dalmaciju s Aminess Lume Hotel 4* na otoku Korčuli te od 2014. godine i na Aminess Grand Azur Hotel 4* u Orebiću na poluotoku Pelješcu.