Pet jednostavnih trikova za Facebook stranicu male tvrtke

Facebook tvrtkama omogućuje predstavljanje novih proizvoda i usluga, promociju posebnih ponuda i osigurava dobru brigu za klijente. Ako se na mreži ponaša neodgovarajuće tvrtka se izlaže rizicima koji joj mogu štetiti ili je čak uništiti

u 4:28 Zadnja izmjena: 24.10.2017 u 13:30
237
Facebook trikovi

Sve je više poduzetnika „uhvaćenih“ u mrežu Facebooka. Nedavno je Sheryl Sandberg, glavna izvršna direktorica te društvene mreže kazala kako ona broji preko 70 milijuna profila tvrtki, dok ih je 2013. bilo otprilike 18 milijuna.

Facebook tvrtkama omogućuje predstavljanje novih proizvoda i usluga, promociju posebnih ponuda i osigurava dobru brigu za klijente. Ali, ako se na mreži ponaša neodgovarajuće, tvrtka se potencijalno izlaže rizicima koji joj mogu štetiti ili je čak uništiti.

Donosimo pet najčešćih pogrešaka s portala smallbiztrends.com koje valja izbjeći na poslovnom profilu na Facebooku.

1. Ne objavljujte prečesto

Za većinu tvrtki vrijedi pravilo da ne bi smjele objavljivati više od dva puta dnevno kako bi izbjegle pretrpavanje zidova pratitelja. Međutim, postoje i neke iznimke. To su, primjerice, restorani ili medicinske tvrtke čije objave o novim studijama pratitelji vole čitati.

Najbolje vrijeme za objavu posta je između 13 i 16 sati krajem tjedna ili vikendom, pokazala je studija CoSchedulea, servisa koji pruža usluge kalendara za objavu na društvenim mrežama. Pa ipak, petak poslijepodne ljeti nije idealno vrijeme za objavu jer ljudi već „bježe“ na vikend.

Prava frekvencija objava ovisi i o broju pratitelja. Tvrtke s više od 10.000 pratitelja bilježe najviše „klikova“ na objave kada objavljuju jednom ili dva puta dnevno. Tvrtke s manje pratitelja bolje rezultate postižu manjim brojem objava.

2. Ne objavljujte samo informacije o svojoj tvrtki

Promocija vlastite tvrtke trebala bi činiti najviše 20 posto objava ako proizvodi ili usluge vaše tvrtke nisu nešto što kupci koriste dnevno. Primjerice 80 posto objava agenata za nekretnine bi trebale biti korisne informacije o kupnji i prodaji, a samo 20 posto konkretni oglasi nekretnina.

O vlastitim proizvodima češće mogu objavljivati trgovine odjećom ili restorani koji svakodnevno imaju neku posebnu ponudu.

3. Ne zaboravite fotografije i videa

Objave s fotografijama i snimkama imaju više pregleda i klikova na stranice. Štoviše, video postaje sve popularniji i postao je učinkovitiji od fotografije.

U videu možete predstaviti zaposlenika koji priča o svom poslu, svjedočenja zadovoljnih kupaca ili prikazati kako pomažete lokalnoj zajednici. A za to vam ne treba skupa oprema – dovoljan je i pametni telefon. Video mora biti zanimljiv i ne predug što znači ne dulji od tri minute.

4. Ne otuđujte se od svojih klijenata

Izbjegavajte objave kao što su politički stavovi ili mišljenja o religiji koje bi mogle uvrijediti i otjerati klijente. To se odnosi i na javno vidljive objave na vašim osobnim profilima do kojih klijenti mogu lako doći.

5. Ne svađajte se s negativnim komentarima

Prisutnost na Facebooku i drugim online kanalima kao što je Yelp otvara prostor negativnim komentarima i ocjenama.

Većina klijenata očekuje da im se tvrtka javi s odgovorom: 52 posto njih očekuje odgovor unutar tjedan dana, pokazalo je istraživanje ReviewTrackersa. Ljudi negativne komentare često shvaćaju previše osobno i to pogoršava situaciju. Za negativne ocjene treba biti pripremljen unaprijed i tako izbjeći ishitrene reakcije.

Odgovarajući odgovor podrazumijeva zahvalu za komentar, ispriku zbog lošeg iskustva i objašnjenje u kojem stoji da se o slučaju vodi briga.

A ako vas netko trola – pokušava izazvati negativnu reakciju ili namjerno uništiti vašu tvrtku – najbolje je zadržati se na jednostavnim odgovorima i nastaviti normalno s poslovanjem. Ne smije se dopustiti eskalacija sukoba.