Startup Miret na Funderbeamu u manje od 24 sata prikupio 1,75 mil kn

Kampanja na Funderbeam platformi lansirana je 23. studenog i predviđeno je da traje najkasnije do 21. prosinca (ili do ostvarenja punog iznosa), s ciljem prikupljanja investicije u iznosu od 560 tisuća eura

58
Miret
Miret tenisice su 97 posto izrađene od prirodnih materijala

Hrvatski brend ekoloških tenisica Miret pokrenuo je crowdinvesting kampanju na Funderbeam platformi. Funderbeam, platforma za kupnju/prodaju udjela u privatnim tvrtkama omogućuje zajednici, odnosno pojedincima da postanu investitori i ostvare udio u tvrtkama poput Mireta.

“Tražimo investitora koji ima senzibilitet prema fizičkom proizvodu, investitora koji će nam dopustiti autonomiju u razvoju i koji će nam pomoći u promociji” rekao je Domagoj Boljar, suosnivač Mireta u lipnju 2019. u razgovoru za portal točkanai.hr.

>>Braća Boljar: Naša tenisica je autentičan zeleni proizvod

Startup Miret osnovala su braća Hrvoje i Domagoj Boljar prije šest godina. Zapravo,  nastavili su obiteljski posao proizvodnje obuće. Svjesni da su materijali koji se koriste u proizvodnji obuće izuzetno štetni za okoliš, okrenuli su se ekološkoj proizvodnji. Krenuli su u potragu za prirodnim, zdravim materijalima i proizvodnim partnerima koji su znali da je transformacija nužna. Njihove tenisice sada su 97 posto izrađene od prirodnih materijala poput konoplje, lana, eukaliptusa, kukuruza, pamuk, prirodnog kaučuka…

Kampanja na Funderbeam platformi lansirana je 23. studenog i predviđeno je da traje najkasnije do 21. prosinca (ili do ostvarenja punog iznosa), s ciljem prikupljanja investicije u iznosu od 560 tisuća eura. U manje od 24 sata prikupljeno je 1,75 milijuna kuna.

Vodeći investitor su “Dunavski anđeli”

Vodeći investitor u ovom projektu je udruženje poslovnih anđela iz Austrije, Danube Angels, koje je uplatilo 676 tisuća kuna. Miret je prethodno prošao njihovu rigoroznu selekciju u tri stadija. Izabrani su unutar velike konkurencije, jer Danube Angels financiraju samo jedan posto najboljih projekata s kojima ostvare kontakt. Miret je prvi projekt iz Hrvatske kojeg podržavaju. U Miretu su pak ponosni što su “dunavski anđeli” potencijal prepoznali baš u njima. Kroz kampanju i animiranje svojih članova Danube Angels namjeravaju dodatno povećati ulog, rekao je Domagoj Boljar, suosnivač Mireta.

Osnivači Mireta Hrvoje i Domagoj Boljar

Odluka o crowdinvesting kampanji proizašla je iz želje da se i ovaj put uključi cijela Miret zajednica kako bi sudjelovala u daljnjem rastu i razvoju tvrtke. Za simboličan iznos od svega 250 eura, svaki pojedinac ima priliku postati dioničar.

“Prije svega želimo se zahvaliti Ivani Gažić sa Zagrebačke burze što je prepoznala projekt i novom voditelju Funderbeam SEE, Ognjanu Despotu, koji je vrlo strastveno i angažirano pristupio jačanju Funderbeama u Hrvatskoj, te se izuzetno veselimo njihovim budućim projektima”, rekao je Domagoj Boljar, suosnivač projekta. Kroz kampanju i animiranje svojih članova namjeravaju dodatno povećati ulog, rekao je Domagoj.

Uspješno lansiran proizvod usprkos pandemiji putem Kickstartera

Miret je 2020. godine pokrenuo svoju Kickstarter kampanju, putem koje su započeli projekt, lansirali proizvod na tržište i stvorili jaku zajednicu. Već tada, cilj im je bio u budućnosti pokrenuti Funderbeam kampanju.

U Kickstarter kampanji su prodavali svoje tenisice. Kampanja je pokrenutra u ožujku 2020. Iako je zbog pandemije prekinuta ranije, bila je vrlo uspješna – plasirano je 750 pari tenisica, a prikupljeno je 68 tisuća dolara.

>>Startup Miret nakon uspješne Kickstarter kampanje kreće u daljnji razvoj

Funderbeam kampanja je drugačija jer u njoj Miret prodaje poslovne udjele. Potvrdili su svoj product market fit, a ovim putem planiraju uvišestručiti svoj rast. Većina sredstava će biti uložena u financiranje daljnje proizvodnje i širenje prema novim retail kupcima kroz oglašavanje i B2B suradnju s drugim brendovima i tvrtkama. Manji dio sredstava planiraju uložiti u razvoj novih proizvoda i certifikacije postojećih i budućih proizvoda prema strogim ekološkim standardima kako bi službeno i znanstveno potkrijepili njihove tvrdnje o održivosti MIRET proizvoda.

Osim Danube Angels potencijal Mireta prepoznao je i Global Footwear Awardsa, na kojem su u prošloj i ovoj godini osvojili tri nagrade – prvo mjesto, zlato i srebro. Nagrade pripisuju temeljitom pristupu prilikom biranja partnera i materijala koji su doveli do toga da je njihova tenisica gotovo potpuno napravljena od prirodnih materijala. Ne samo da biraju materijale koji su netoksični, ekološki i na prirodnoj bazi, nego osiguravaju i da je njihov supply chain regionalan, što se tijekom pandemije pokazalo ključnim zbog sigurnosti i snage lanca dobave. Također inzistiraju da su njihov partneri dijele njihove vrijednosti.

>>Hrvatske ekološke tenisice osvojile tri priznanja Global Footwear Award