Šest bezvremenskih strategija koje pokreću uspješno poduzetništvo

Svaki poduzetnik mora razumjeti da se svijet brzo mijenja. Čak i kompanija osnovana prije godinu dana može promijeniti svijet, savjetuje portal entrepreneur.com

214
strategija uspješnog poduzetnika
Photo by Remy Baudouin on Unsplash

U današnjoj poslovnoj klimi poduzetniku se lako može dogoditi da bude zatrpan poslom. Važno je, međutim, savjetuje portal entrepreneur.com, da ostane usredotočen na ciljeve kompanije. Čak i kad ima uspostavljenu čvrstu strategiju, svaki bi poduzetnik neprekidno na umu trebao imati ovih šest stvari koje mu mogu pomoći da uspije.

1. Proučavajte konkurenciju

Svaki poduzetnik mora znati s kim se natječe. Također mora poznavati konkurentske proizvode i usluge koje se nude tržištu.

Ovo znanje pomaže u boljoj promociji i isticanju vlastitih proizvoda i usluga. Ponekad se slabosti konkurencije mogu iskoristiti u vlastitu korist.

2. Čuvajte gotovinu bez obzira kako dobro posao ide

Drugim riječima, živite što skromnije.

Poduzetnici bi sa svojim novcem trebali biti maksimalno konzervativni kako bi se mogli nositi s eventualnim nedaćama koje im stanu na put. Ako možete, stavite na stranu (u banku) zalihe operativnih troškova za nekoliko mjeseci i lakše ćete preživjeti nepredviđene okolnosti.

3. Istražujte nove proizvode i usluge

Razumijevanje proizvoda i usluga koji se pojavljuju na tržištu pomoći će u poslovanju svake kompanije. Napravite domaću zadaću.

Koristite li svu raspoloživu tehnologiju? Postoji li neka aplikacija koja bi vam olakšala upravljanje vremenom ili usluga koja bi vam ubrzala jednostavnije zadatke i ostavila vremena za prioritetne?

4. Ne bacajte se najprije na teška tržišta

Izbjegavajte širenje na velika tržišta u inicijalnoj fazi poslovanja. Misliti “kad bismo mogli zahvatiti barem jedan posto kineskog tržišta” moglo bi se pokazati kobnim. Nišni marketing može biti iznimno učinkovit što se tiče troškova ako na umu imate tri stvari:

  • zadovoljite jedinstvene zahtjeve tržišta nudeći nešto novo i neodoljivo,
  • govorite jezikom tržišta i pokušajte razumjeti njegove „vruće krumpire“,
  • jezik kojim govorite trebao bi biti u skladu s vašom nišom u svim aspektima marketinške kampanje, čak i kad je u pitanju slogan.

5. Slušajte reakcije korisnika i prilagodite se

Poduzetnici se moraju neprestano prilagođavati. Posao može napredovati samo ako poduzetnik sluša reakcije tržišta. Možda ne znači mnogo ako se jednom kupcu vaš proizvod ne sviđa, ali ako se ne sviđa mnogima i ako traže nove usluge, slušajte i budite spremni prilagoditi se.

Bilo da prilagođavate marketinški plan, pojednostavljujete proizvod ili odgovarate na nove trendove, osluškujte reakcije korisnika. Pretvorite se u uho.

6. Odgovorite na promjene

U poslu su promjene neizbježne i oni koji uspiju na njih odgovoriti su uspješni.

Poduzetnik mora biti spreman prihvatiti promjene i prilagoditi poslovanje. Ako se u poslu događa promjena, ne zaostajte. Od početka budite svjesni da mjesto na kojem ste sada nije mjesto na kojem ćete završiti. Nedostatak prilagodbe može dovesti do gubitka klijenata, dobiti pa čak i propasti posla.

Svaki poduzetnik mora razumjeti da se svijet brzo mijenja. Čak i kompanija osnovana prije godinu dana može promijeniti svijet.

Da, društvo uvijek pozdravlja velike igrače kakvi su Bill Gates i Oprah Winfrey. Ali u igri ima mjesta za sve. Poduzetnišvo na tržištima u razvoju također može postati važan čimbenik u globalnoj ekonomiji. Zašto ne biste bili dio te promjene?