U Splitu se gradi osam hotela visoke kategorije
Na području Splitsko-dalmatinske županije u turističke projkete investirat će se iduće godine 197 milijuna eura, pri čemu je grad Split najatraktivniji ulagačima.
Obiteljski i mali hoteli: Rast prometa usprkos pritisku troškova poslovanja
Mali i obiteljski hoteli bilježe rast prometa i bolju popunjenost u pred i posezoni. Obilježava ih efikasnost u poslovanju, autohtonost, autentičnost te osobni pristup gostu
Prvi Kongres obiteljskih i malih hotela i onih koji to žele postati
U zagrebačkom hotelu Westin u ponedjeljak 10. proinca održat će se prvi Kongres obiteljskih i malih hotela i onih koji to žele postati na kojem će se okupiti vlasnici hotela, turistički stručnjaci, investitori, brend menadžeri...
Tri najposjećenija grada u svijetu su Bangkok, London i Pariz
Bangkok, London i Pariz su najposjećenije destinacije u svijetu po broju međunarodnih posjetitelja prema rezultatima godišnje analize Mastercard Global Destination Cities Index
Pier Paolo Prodi: Hrvatska mora zadržati turističke radnike tijekom zime
Osoblje preko zime odlazi u inozemstvo tražeći sigurnost i dugoročna rješenja, asobito mladi, a poslodavci svake godine moraju ispočetka graditi oko sedamdeset posto ukupnog tima. To je neodrživo, upozorava Pier Paolo Prodi, direktor tvrtke Crvena luka Hotel & Resort.
Crvena luka: U prvoj sezoni prodana četvrtina luksuznih vila i apartmana
U prvoj prodajnoj sezoni prodano 25 posto luksuznih nekretnina Crvene Luke. Talijanski investitor kaže da hrvatska strana Jadrana ima mnogo potencijala za ulaganja u turizam i nekretnine
Krka Bike: Nacionalni park Krka dobio 470 kilometara biciklističkih staza
U Centru za posjetitelje u Laškovici predstavljen je projekt Krka bike. Posjetiteljima je na raspolaganju 14 biciklističkih staza kroz Nacionalni park Krka ukupne duljine 470 kilometara - pet brdskih, tri cestovne i šest obiteljskih.
Sunce Koncern: Sindicirani zajam od 73 mil. eura za restrukturiranje i investicije
EBRD, Zagrebačka banka, Privredna banka Zagreb i Erste & Steiermärkische Bank Hrvatska u okviru sindiciranog zajma osigurat će po 18,25 milijuna eura za restrukturiranje bilance koncerna i buduće investicije
Vlada povećala boravišnu pristojbu za iduću godinu
Boravišna pristojba za noćenje u hotelima i drugim smještajnim objektima u kojima se pistojba naplaćuje po noćenju poskupjet će 25 posto u odnosu na sadašnju. Iznimka su kampovi, a povećava se i boravišna pristojba za smještaj u domaćinstvima i OPG-ovima
Smještaj plaćamo gotovinom, ali gotovo pola troškova odmora plaćamo karticama
Glavni kriterij prilikom odabira destinacije su troškovi, a nakon toga preporuka prijatelja i obitelji. Važni faktori su i udaljenost do destinacije, online recenzije, sigurnost destinacije te lokalna ponuda, pokazalo je Masterindex istraživanje o navikama domaćih turista
U 2017. turisti u Hrvatskoj potrošili više od 9 milijardi eura
Europljani su ljubitelji putovanja – u prosjeku radi razonode u svojoj zemlji ili inozemstvu putuju 10 puta godišnje, pokazala je studija koju je proveo Mastercard. Česi i Slovaci su na vrhu popisa s 19 putovanja godišnje, dok Hrvati putuju 15 puta
MasterIndex: Ulični festivali najpopularniji među Hrvatima
Prema rezultatima istraživanja MasterIndex, koje je GfK proveo za Mastercard u svibnju u Hrvatskoj, polovica ispitanika (52%) posjetila je neki festival u zadnje dvije godine.
BTravel postala službena agencija Hrvatskog košarkaškog saveza
Sklapanjem ugovora s Hrvatskim košarkaškim savezom BTravel potvrdio poziciju vodeće agencije za suradnju sa sportskim klubovima i savezima te organizaciju sportskih događanja u Hrvatskoj
Valamar u 2018. zapošljava 6.600 radnika i najavljuje nova ulaganja
Novi Valamarov identitet brenda obilježen je konceptom poslovanja All you can holiday koji kreira savršen odmor za svakoga pojedinoga gosta i pet novih brendova proizvoda kojima će se diferencirati Valamarov portfelj hotela, ljetovališta i kampova.
Plava Laguna Croatia Open Umag promotor hrvatskog turizma
U Umag stiže oko 100 tisuća posjetitelja iz cijelog svijeta. Turnir prati više od 370 akreditiranih novinara, a s prijenosom u 100 zemalja slike iz Umaga vidjet će 110 milijuna potencijalnih gledatelja
Savršen marketinški brak Istre i FC Bayerna
Turistička zajednica Istarske županije i nogometni klub Bayern iz Münchena potpisali su u ponedjeljak u Poreču trogodišnji ugovor o strateškom partnerstvu. Suradnja obuhvaća osam projekata u kojima je predviđena međusobna promocija