Tri pogreške u LinkedIn profilu koje vam mogu uništiti šanse da dobijete posao

Oni koji navedu škole koje su pohađali imaju 10 puta više pregleda profila od onih koji to nisu učinili, a profili s fotografijom imaju 21 put više pregleda od onih koji fotografiju nemaju

320
profil na LinkedInu

Potraga za poslom, pogotovo ako je riječ o prvom zaposlenju, prilično je zahtjevna. Zbog toga svježe diplomirani studenti koriste sve dostupne alate koji im u tome mogu pomoći. Jedan od takvih alata je i profil na LinkedInu.

Blair Decembrele, stručnjakinja za ljudske resurse s LinkedIna kaže da je trenutno na platformi više od 20 milijuna dostupnih radnih mjesta, a svakih osam sekundi zaposli se nova osoba. Drugim riječima, prilika je mnogo za sve, uključujući one koji su nedavno diplomirali, koji znaju čime se žela baviti i što žele u karijeri, rekla je Decembrele za CNBC-ov Make It.

U nastavku je analizirala tri najčešće pogreške u profilima na LinkedInu zbog kojih biste mogli smanjiti šanse da dobijete posao.

Izostavljanje bitnih informacija

Vaš profil na LinkedInu je kao i prvi dojam koji ostavljate u profesionalnom svijetu. Zato je važno da ne izostavite ključne informacije koje poslodovcu u kontekstu govore tko ste. To uključuje odgovarajuću sliku na profilu, školu koju ste pohađali, glavne aktivnosti kojima ste se bavili, volontersko sudjelovanje u projektima i detalje o tome.

“Oni koji navedu škole koje su pohađali imaju 10 puta više pregleda profila od onih koji to nisu učinili”, pojašnjava Decembrele. “Osim toga, profili s fotografijom imaju 21 put više pregleda od onih koji fotografiju nemaju.”

>>Deset najtraženijih vještina kod poslodavaca prema LinkedInu

No, Decembrele upozorava da loša fotografija može biti jednako štetna kao i kada nemate fotografiju. “Ako volite mačke, profil na LinkedInu nije mjesto gdje biste to trebali pokazivati. Odaberite jasnu, konciznu fotografiju koja ima profesionalni kontekst. Preporučila bih da stanete ispred bijele pozadine i pazite da ste u središtu fotografije.“

Beskrvan sažetak

Uz stručna i volonterska iskustva u sažetku je važno objasniti njihovu pozadinu i ciljeve.

“Smatrajte to svojevrsnim pitchom. U vašem profilu postoje mjesta na kojima možete iznijeti svoja iskustva i opisati što radite. No, sažetak je izvrsna prilika da opišete kakvu ulogu tražite i tko ste u profesionalnom smislu“, tumači Decembrele.

Preporučuje da u sažetku upotrijebite 40 ili više riječi kako biste povećali izglede da se vaš profil pojavi u tražilicama.

>>Evo tko su najbolji poslodavci u Njemačkoj prema LinkedInu

Niste istaknuli da tražite posao

Profil na LinkedInu možete postaviti tako da bude potpuno jasno da tražite posao. “To je svojevrsni početak potrage bez da doista tražite posao“, kaže Decembrele.

Da biste postavili ovu značajku, kliknite na “Postavke i privatnost” (“Settings & Privacy”) i pomaknite se na postavke za traženje posla. Odaberite “da” pod stavkom “Neka regruteri znaju da ste otvoreni za mogućnosti” („Let recruiters know you’re open to opportunities“).

Tako ćete omogućiti regruterima da vide vašu lokaciju, radno iskustvo i vrstu posla koji tražite, kako bi vas mogli kontaktirati i obavijestiti o mogućnostima.

“To se također povezuje s preporukama (LinkedIna) za posao”, kaže Decembrele. “Što više znamo o tome što tražite, možemo bolje personalizirati te preporuke i omogućiti vam da dobijete pravi posao.”

Traženje posla može biti stresno. No, Decemebrele preporučuje da svježe diplomirani studenti “ostanu jednostavni” i da naglase jedinstvena iskustva koja nude.

“Budite kristalno jasni”, poručuje. “Nemojte u svom profilu pretjerivati sa stručnim izrazima.”